Een duiker kopen om te kopen is niet de juiste insteek draag overal de Citizen…wel een leuke Tudor voor in de plaats gekomen
Die Tudor is wel heel erg tof! Ben benieuwd hoe die draagt. Deze maat met een stalen band heb ik nog niet eerder geprobeerd.
Er hoeft nog steeds geen kleurtje bij?
Nee daar heb je gelijk in. En die Citizen is ook wel een duik van een duiker wat dat betreft. Super dat titanium.
Nee, blauw geprobeerd maar niet gebleven.
Vrij zwart wit persoon denk ik
Draagt geweldig op de originele Oyster bracelet.
Mooi kwintet. Gevarieerd genoeg en vijf sterke merken
3706 weggedaan?
Klopt, paar keer een chrono geprobeerd maar toch niet mijn ding. Wel een geweldig horloge zeker met de pyramide band
Zonde man! Vind ik dan. Mooie collectie
Zou je je collectie kunnen omschrijven?
Vooral grijs met blauw met een vraagteken
Helaas lukt uploaden niet om een of andere reden
Blij met de huidige collectie, zit wel wat variatie in (iig qua complicaties). Ik vind dat elke collectie eigenlijk wel een JLC moet hebben ;). Zou een mintgroene DJ ooit nog erbij willen hebben.
Fraaie collectie!
Goed, een regel verbroken want het zijn 3 foto’s. Maar dit is volgens mij de huidige stand van zaken, waarbij ergens nog wat projecten slingeren, nog wat weg moet voor service. De Citizen draag ik absoluut het meeste, vooral tijdens het sleutelen/klussen. De Christopher Ward heeft een rare band: mijn collega heeft even mijn stalen band om zijn CW gedaan, dus deze kleuren-combi is natuurlijk afschuwelijk.
De 1601 draag ik bijna nooit, maar emotionele waarde. Zelfde geldt voor de Tank, dat is mijn birthyear watch (zelfs dezelfde maand). De BB54 is mijn favoriet, maar ook mede dankzij het feit dat deze voor onze zoon is (zijn birthyear-watch). Merk dat er onrust is, dus ik weet niet wat weg mag/erbij moet. Suggesties zijn meer dan welkom! Zolang de diameter maar onder de 40mm is, sta ik open voor suggesties :).
Dit is genoeg voor ruzie!
Coole Oris! En Serica! En een hoop ander spul!
Ah shit, here we go again… Thanks! En toch heerst de onrust (en soms onvrede). Het is weer die tijd van 't jaar denk ik.
Hoezo de tijd van het jaar?
Ik heb het zelf ook trouwens… Net eentje binnen en nog één onderweg en twee op de wip
Sommigen hebben dit 't hele jaar door. Ik vooral in de zomer, dat er onrust in de collectie heerst. Mooie Traska!