Sommigen hebben dit 't hele jaar door. Ik vooral in de zomer, dat er onrust in de collectie heerst. Mooie Traska!
Ach er is zoveel moois om te proberen!
Thanks, al kriebelt de OP nu nog erger (later als ik groot ben misschien)
Maar ook de BB39 met blauwe wijzerplaat op 5 link bijv
Deze heb ik nog onderweg trouwens, als deze binnen is zal ik een collectiefoto maken
Welke model is die Oris “cellini”. Ik lees Tudelo? Google en Ai brengen met niet verder
Setje hoor
Leuk maar leren bandje op een sporthorloge?
@Nickjackelson
ach ik heb drietal bandjes welke regelmatig gewisseld worden.Tweemaal original Garmin kunststof en 1x leder.
En nu is het leathertime
Dan alles zonder emotionele waarde verkopen.
Scherp! Oris Toledo, clous de Paris finish. Een van weinigen nog op de wereld volgens Oris.
Ah, kijk, dat is het betere werk
Wat variatie mega dikke collectie
Was die zo oud of een technisch probleem?
Toevallig ben ik de afgelopen twee maanden naar kantoor (3dagen p week) elke dag een ander aan het dragen na een lolletje met een collega die deze foto niet heeft gezien maar continu vraagt hoeveel was deze? Hoeveel horloges je wel niet?
Kan het nog wel een paar maanden rekken (minimaal haha).
Ik heb altijd een paar van mijn Seiko collectie met batterij (altijd een 1/100 chrono, perpetual en world timertje). De rest bewaar ik zonder batterij, wissel als er 1 leeg is (ik gebruik de functies veel dus die redden het geen jaren).
1 automaat in de watch winder en meestal is er 1 day-date die ik daarnaast een paar weken of maandje draag en dan wissel ik die voor een andere day-date.
Verder is het altijd gewoon een toevoeging op wat ik draag of in welke setting, dat is leidend in mijn dagelijkse keuze.
Als ik het niet weet is dit altijd de favoriet (minst mooie van de 3 die ik hiervan, net werkend voor het eerst in jaren).
Mooi man. Je doet het echt leuk, en je klinkt ook verstandig (dat je alleen enkele met batterij bewaart en de rest niet. Scheelt in ieder geval in batterijvervanging en kans op lekken van de batterij).
Ps. Die seiko is echt prachtig!
2004 Seamaster, en gewoon een revisie. Door een 3tal negatieve ervaringen bij een Omega servicecenter, stuur ik ze nu liever naar Omega zelf.
Die 2e omega van rechtsboven is echt mooi! Mooie collectie wouter!
Daarom is er zo weinig beeldmateriaal van. Echt een vet ding! Zuinig op zijn dan maar. Bijna collectief erfgoed
Enkele horloges verkocht, een paar NA’s ter compensatie…
Heel tevreden met de huidige collectie
Favorieten van het moment : de Tissot Heritage 1938 en de Bulova Super Seville hoewel de rest natuurlijk ook veel liefde krijgt !
Mooie en lekker gevarieerde verzameling! Snap goed dat die Tissot Heritage veel draagtijd krijgt, voor mij springen ook die Alpinist en Speedtimer eruit. Smaken verschillen, maar dit is helemaal naar mijn smaak - leuk om te zien!