Geweldig mooi.
Paar rolexen dumpen en een fraaie vintage aquanaut erin?
Zou als ik mocht kiezen rechtsboven en rechtsonder ruilen voor de aquanaut. Dan heb je toch nog een beetje een stoere duiker
Prachtig
Hoewel de JLC deepsea chrono er eigenlijk nog tussen had moeten staan
Geweldig!
Deze zijn toch stuk voor stuk
?
Leuke collectie! Een GS quartz is altijd goed ![]()
Doxa kijk ik ook regelmatig naar.
Oh ow…
![]()
Zo dat is nog eens een collectie ![]()
We helpen je daar uiteraard graag een handje bij.
Sorry, kon het niet laten. Ik ga al.
Nee man, fabuleuze set zo.
Allesbehalve doorsnee en tevens zeer draagbaar allemaal. Prachtig hoor.
Leuke basiscollectie hoor ![]()
Even serieus, veel mooier kan toch bijna niet?
Wat een bizar lekkere collectie!
Moeilijk om deze collectie uit te dunnen, stuk voor stuk toppers, maar als er iets moet gaan, de tudor ook al is dit een perfecte daily.
Ongekend mooie collectie. Als selectie wilt verkleinen dan zou ik afscheid nemen van de sea dweller
Mag ik krassen? ![]()
En ja, je lijkt klaar voor het echte werk ![]()
Just kidding, veel blijft er niet meer over, of het zijn AP’s of het zijn next level afschrijfkanonnen.
Mooiste collectie van het forum voor mij. Ik zou uit iedere rij één schrappen die het minst bijzonder is of een functie dient.
Onderste rij de seadweller. Die witgouden daytona is namelijk het ultieme zomerhorloge op plekken waar je je veilig voelt en die Tudor de ultieme op plekken waar je dat niet voelt.
Middelste rij de Day-date. De perpetual voegt écht iets toe aan de collectie en als je dan toch iets ingetogener goud wil, dan is de calatrava perfect. Dus wanneer draag je DD nog?
In de bovenste rij de Daytona. Minst bijzondere van de drie horloges qua verkleuring/conditie en tegelijkertijd gewoon belachelijk veel geld voor wat het is. Koop een mooie Heuer Carrera voor een fractie en die doet veel hetzelfde.
Wat zou er bij komen?
1655 past binnen de collectie, Reverso chronograaf, independent iets? Tourbillon? Het zal moeizaam zijn iets te vinden dat toegevoegde waarde biedt.
Neeee joh. Die zit bij mij juist in de top 3.
Snijden in zo’n collectie je zal maar in de positie zitten. GMT,seadweller, daydate en Daytona sws houden, pateks geld het zelfde voor. Dan heb je een aardig budget voor een andere knaller. En ben je op veel fronten nog steeds goed gedekt ![]()
Ik geef toe dat dit persoonlijke voorkeur is. De 1675 en 5513 zijn mijn favoriete Rolex referenties (los van 6542 en nog exotischere). Daarnaast vind je ze niet makkelijk terug in deze mooie conditie.
Die Daytona vind ik saai. Er zijn zoals gezegd interessantere VJ72-chrono’s voor een fractie van de prijs, van gerennomeerde merken als Heuer en UG.
Harde keuzes maar Ik zou dit doen. Het geld wat je daarvan terug krijgt kan je 1 of 2 absolute toppers van kopen.
Schitterende collectie. Erg gebalanceerd en ook een mooi geheel zo samen. Heel veel beter gaat het niet snel worden. Niks meer aan doen.
En aan welke all time klassieker zat je dan te denken? Nautilus?