Jouw collectie op één foto deel XII

Die is ook erg mooi ja! Zou ik een lastige keuze vinden tov van een PP3700 hoor :wink:

1 like

Heerlijke collectie!

Welke wil je absoluut houden?

Ik ben zelf het meeste weg van deze 4 (toevallig passen ze in een driehoek en staan ze bovenaan)

4 likes

Gewoon prachtig @Brick
Ik neem nieteens de moeite om te gaan strepen, ben nog maar een beginner :nerd_face:

Ps. Oké toch een opmerking; op de moderne tudor na zijn het allemaal behoorlijk kostbare stukken (relatief, de tudor is in absolute zin ook een kostbaar horloge). Heb je geen behoefte aan minder kostbare vintage stukken? Dat draagt wellicht wat meer zorgeloos?

Denk aan vintage Ebel oid.

1 like

Draag mijn Seiko 5 al 4 jaar dagelijks na deze cadeau te krijgen voor mijn verjaardag.
Laatste aankoop was de Lorier gezien ik op zoek was naar een GMT.

22 likes

Wat een geniaal mooie collectie is dit toch. Top man, ik dacht dat je geen foto’s van de hele collectie meer postte (als ik me goed herinner van enige tijd geleden)? Leuk dat je het wel nog eens doet.

Normaal laat ik het schrappen aan iemand anders, ik weet zelf hoe moeilijk ik dat vind. Maar huer probeer ik het toch eens, ik zou meer voor het ‘vintage’ gebalanceerde deel kiezen. Maar ook de tudor behouden, in het groter budget zal die het toch niet maken en het is een perfecte all rounder!

Doe maar lekker door, mooi om naar te kijken!

6 likes

Ah! Een streep actie, altijd leuk! “Willen we meer of minder Rolex?” minder

En dan een iets minder obligate keuze erbij

Klaar ben je👍

10 likes

Laurent Ferrier :drooling_face:

2 likes

En

En

Het zou dan naast de tudor voor het strandleven en de day date (want ja toegeëigend door mw. B) zoiets worden:

of

+ de DD en BB 54

Ach dromen mag :smile:
Misschien toch maar eens even niks veranderen. :wink:

15 likes

Die LF is prachtig. Heb die een aantal keer op een kleine GTG mogen dragen in WG. WAT EEN MOOI UURWERK zit daarin.

Maar ik vind hem niet bijzonder genoeg om in een collectie te hebben. :sweat_smile:

1 like

:smiling_face_with_tear:

1 like

Wellicht ook omdat ik de voorzijde relatief saai vind :sweat_smile:

Nb. Er is een verschil tussen de plaat van de LF en de Pp 2450.

3 likes

ja, dit is er meer eentje om achterstevoren te dragen… of op zijn kop in de box te leggen👍

1 like

Niets veranderen is mijn advies. Huidige collectie mooier en uitgebalanceerder dan wat je nu voorstelt

1 like

Ik vind 'm erg mooi, in al zijn eenvoud

Plaatje voor de sfeer

13 likes

Trosje Pontiac’s!

22 likes

Ze maken gewoon hele mooie uurwerken.

Plaatje gejat van @Bwatched

.

19 likes

mag ook wel voor die prijs! :wink:

1 like