Jouw collectie op één foto deel XII

Volgende gaat wss een chrono worden. Dacht aan een Tudor Chrono met roze of flamingo blue dial.

1 like

Frisse en zomerse keuze

12 likes

Helaas niet irl weten te spotten bij AD dus wacht het rustig af. Interesse is bekend bij AD

1 like

Oeh die is wel gaaf ja! Maar ook onwijs lastig aan te komen of niet?

Over chrono’s gesproken… ik ben benieuwd of Tudor volgend jaar met een nieuwe chronograaf gaat komen. Omdat ze 2 jaar terug al zo hebben geïnvesteerd in een eigen chrono caliber.

3 likes

Ja de roze en licht blauw is idd lastig maar dat zeiden ze ook over Rolex. Ben nu 3 jaar verder en heb er 6 kunnen kopen waarvan 4 zonder al te veel moeite. Geduld en af en toe andere mooie uurwerken zoals Omega, Cartier, Grand Seiko en Longines kopen dan kom je vanzelf aan de beurt

3 likes

Deze is ook lekker :yum:

5 likes

Jammer dat de bezel ook blauw is. Wit zou er wel uit knallen of standaard zwart

1 like

Begrijp wat je zegt. Ik vind de kleur blauw overigens wel heel mooi :star_struck:

2 likes

Was voor mij iets teveel blauw. Maar is wel een mooie horloge.

1 like

Die Prince Chronograph One is serieus vet :100:

1 like

7 likes

Heftig. Mooi op een foto dat goud maar minder mooi om de pols. Smaken verschillen gelukkig

1 like

Ik vind bij deze 58 het goud veel mooier kleuren

7 likes

Iemand een idee wat die solid 18k Prince heeft opgeleverd bij Only Watch?

1 like

Groen maakt alles beter :grin:

1 like

Die is teruggetrokken, zie alinea 14:

2 likes

Een dergelijke PP hád geen in house uurwerk. Patek z’n eerste in-house chronograaf die in serie is geproduceerd komt uit deze eeuw als ik mij niet vergis. Voorheen gebruikte Patek (en VC) voor vrijwel alle chronografen en perpetual calendar chronografen een Lemania 2310 als basis (ook bekend als Omega cal 321). Tegenwoordig zijn alle uurwerken van Patek in-house.

In house uurwerken is echt iets van de laatste 2 decennia. Tot zéér voor kort zat in het vlaggenschip van AP, de royal oak jumbo een JLC-uurwerk. Datzelfde uurwerk heeft ook lang in de jumbo Nautilus dienst gedaan.

Ik sta wel een beetje achter de ‘if it ain’t broke, don’t fix it’ al is innovatie en doorontwikkeling wel op z’n plaats in een dergelijke branche. Die JLC-uurwerken zijn absolute top, dus in de basis niets mis mee.

10 likes

Heel Nice :+1:t3:

1 like

Goede info Rory Thanks! :pray:t3:

2 likes

De 5070 vind ik niet mooi. Een 5170 zou ik dan liever voor gaan, maar deze heb ik een weekje mogen lenen van @Bwatched. Uiteindelijk vind ik deze heel mooi maar bleef deze toch niet hangen.

.

Maar goed zeg nooit nooit.

Mooi maar de lugs spreken mij niet aan.

Deze van forum genoten mogen passen.

Zeker dunner. Maar in diameter flink groter.

16 likes