Mooi dat je zo’n stuk mag lenen
Ik moet denken aan m’n vader die veel belangstelling heeft voor mijn horloges, maar nogal hard- en onhandig is. Hard neerleggen, over z’n ringen om de pols schuiven. #samengeknepenbilletjes
Die leen je dan maar je invicta uit.
Ik leen hem helemaal niets behalve m’n kinderen dan, kan hij nog redelijk mee omgaan. Krijg ik ze nog heel terug ook
laat het je vader maar niet horen
Ho, FATC omarmt het concept “side collection”.
Gaaf stelletje zo👌🏻
Edit: nu nog een GBBY973 om het feest compleet te maken en nooit meer om te kijken😎
Onderin ligt een Sbgw231 (?)
Dat is echt een beauty! Vrij ‘eenvoudig’ en gewoon klasse
Doe mij ook maar wat Japanse budgetrommel…
Ik vreesde al dat licht sarcasme niet door zou komen.
Maar het is echt niet makkelijk om een fatsoenlijke foto te maken van negen horloges, laat staan negentien.
Ik vind eerlijk gezegd de GCBY995 mooier. Bovendien vind ik staal beter dan goud, want lichter en harder.
Klopt, dat is de 231. Niet te onderschatten.
Dat zeggen jouw kinderen later ook over jou
over z’n ringen om de pols schuiven.
Ik hoop het toch niet
Even terugkomend op een alternatief.
..
Dit heb ik bij een forumgenoot gepast. Heel mooi, maar nu ik deze foto zie vind ik het zelfs heel vet!
Gaaf horloge, maar deze lugs vind ik dan weer overdreven gestileerd. Vragen te veel aandacht, te ingewikkeld en zou ik snel op uitkijken. Ook vind ik die twee witte wijzers plastic overkomen, ook bij andere Pateks die ik wel eens langer heb gedragen.
Vind ik die Vacheron toch mooier
Of je moet naar neo-vintage independents. Roger Dubuis, Franck Muller, Parmigiani Fleurier
Mooi om focus te zien. Dat vind ik altijd leuk en intrigerend.
Pfoe, die Franck Müller is wel “very much” maar ook wel very nice
Mooie Omega Aqua Terra. Jammer dat deze wijzerplaat niet bij de Quartz versie beschikbaar is.