Ben ik wel met je eens hoor. Was meer een voorbeeld dat eigenlijk vooral om het uurwerk ging (maar wilde niet alleen de achterkant showen). Die schroeven zijn gigantisch en doen me denken aan de Cartier Diabolo, ook zo overdreven.
Die van Vacheron vind ik wel wezenlijk anders. Zeker, ze zijn speciaal, maar verstoren het horloge voor mij niet en ik denk dat je snel aan de vorm went, omdat deze relatief vloeiend en simpel is. Bij die Patek ga je na een paar jaar op je horloge kijken en nog steeds eerst de stappen in je lug tellen voordat je de tijd leest.
Van de 3 zou ik zelf voor de Roger Dubuis gaan, mede vanwege de kast. En omdat ik de wijzers op de Vacheron wat ‘stompig’ vind.
Na veel geflipper hier op beland. Alle horloges zij nieuw gekocht buiten de vintage Eterna die men grootvader nieuw kreeg na 25 jaar dienst in 1978. Ik ben een tevreden man. Deze gaan gewoon men 4 piece worden, 4 verschillende dus voor elke gelegenheid wel wat. Nuja na verloop nog een starbucks erbij kan altijd.
Heb ik ook al sinds begin dit jaar. Mss post ik exact een jaar na mijn laatste collectiepost wel weer exact dezelfde set. Daarmee zou ik me toch wel in de geschiedenisboeken van HF schrijven me dunkt.
was vanavond eens door mijn foto’s aan het scrollen en daar kan je toch wel aan uitmaken wat mijn favoriete duo’s zijn, fixed lugs en een fieldwatch
Jaartje geleden.
En heden die FXD was echt super alleen viel deze mij net iets te groot.