Jouw collectie op één foto deel XII

Daar zou ik ook geen neen tegen zeggen. Maar de Omega wijzerplaat is net nog iets strakker gedaan.

Qua binnenwerk wint de JLC wel weer.

1 like

Misschien wel. Ik vind alleen de wijzers van de Omega wel heel saai :thinking:

1 like

True, gemiste kans die wijzers, i.r.l. stoort het me gelukkig niet.

Nu, de boodschap was vooral dat een dress watch een leuke aanvulling zou zijn in die collectie.

1 like

Op papier wel. Maar aan de collectie te zien draagt @TDG niet veel dresswatches.

Misschien eens iets heel anders, @TDG?

Of nog iets meer anders, en toch een beetje goud?

9 likes

Wellicht gek maar hoe vinden jullie de nieuwe 388117?

19 likes

:ok_hand:

1 like

Prachtig :heart_eyes: Die kleur
Zal zeker passen in jouw collectie

1 like

Mooie band op je SJE085 is dat zeg, staat zoveel beter dan het origineel… :+1:

1 like

Dank je! Grappig genoeg is dat de Grand Seiko band die als tweede band bij de SBGW303 geleverd werd. Ik vond 'm op de SBGW afgrijselijk, en bovendien was de vouwsluiting veel te krom voor mijn pols, dat sneed als een malle.

Dus heb ik 'm gewoon in de bankschroef recht gebogen. Niet eens met bijster veel beleid, gewoon tussen klemmen met een tissue, draaien maar, en hoppakee. Sindsdien zit hij uitstekend.

Ik heb nog een vouwsluiting van JLC liggen ook. Dat ding is ook gemaakt alsof het een ring om een bezemsteel moet vormen, zeg maar. Ik zit er al tijden over te denken om dat ding ook gewoon tussen de bankschroef te jopen, in het kader van yolo.

Iedere keer wanneer ik een vouwsluiting voor leren banden om de pols klap vraag ik me af of ze die dingen modelleren op een bezemsteel, de leuter van Trump, of wat dan ook met een bizar kleine omtrek.

7 likes

Hier ga ik heel goed op. Stuk voor stuk erg fraaie horloges!

1 like

Goede bijdrage, dank je wel! Deze is wel echt :ok_hand:t3:.

16 likes

Vooral te groot.

2 likes

Erg tof maar vooral net wat te lomp allemaal. Had tikkeltje smaller in diameter en dikte gemogen.

4 likes

Ik ben altijd super benieuwd naar de afname van zo een model. De kleur is toch wel heel specifiek, persoonlijk zou ik het rap beu worden, zoals mn ice watch als ik 15j was

1 like

Mooie collectie, de IWC die zelf voorstelt is zeker een toevoeging. En met alle banden opties kun je, als je een beetje uitgekeken raakt op de kleur, nog alle kanten op. Andere toevoeging zou ik een blauwe JLC master calendar vinden. Ook blauw :grinning: en anders dan wat je al hebt.

19 likes

Terug naar 2

Eindelijk vakantie, nu hebben we weer eens tijd om wat ad’s te bezoeken.

27 likes

Moet je i.r.l. zien, want de foto’s doen dit horloge geen eer aan. Prachtig horloge idd en heel mooi blauw.

Effe ook @TDG taggen.

1 like

Deze drie zijn het :slight_smile:
Seiko Sje099, Oris Aquis 41.5mm, G-Shock Gw-5000u.

Let niet op de stofjes :grin:

29 likes

Sinds vandaag is de collectie weer compleet. Dat is na de laaste aanwinsten niet eerder het geval geweest. Dus tijd voor een update

Nog even een foto per box

Er is nog een plek vrij, dus of de collectie echt compleet is… ik heb nog wel wensen in ieder geval.

49 likes

Mooi en gevarieerd Dave

1 like