Jouw collectie op één foto deel XII

Nee jong, al teveel gezondigd de laatste 6 maand.

1 like

Uiteraard telt die mee @APMV maar moest nog even wachten tot de NA binnen was voor het beater gedeelte :sweat_smile:

2 lichte wijzerplaten eruit, Hamilton handwinder erin, klassieker

17 likes

Nu is het 1 foto, maar heb deze uit 2 samengesteld.
Best lastig met verschillende boxen om de formaten overeen te laten komen. Dus dat heb ik ook niet geprobeerd.
De bovenste 10 zijn in roulatie, die onderste 3 komen maar zelden uit het doosje.

29 likes

Ik heb iets van 45 horloges, op een stuk of 8 na allemaal tientallen jaren oud. Voornamelijk Japans🇯🇵 Een speciaal plekje hebben mijn nu negen 7005jes van Seiko. Deze hebben alleen datum, mét snelverzet, en een mooi compact en slim gebouwd uurwerkje met maar heel weinig onderdelen. Draag ze heel graag, hebben allemaal een boel karakter😊

46 likes

De Unimatic heeft plaats gemaakt voor de CWC Ti

50 likes

Mooie set. Veel overlap, maar ook weer niet.

1 like

Cwc ti is tof. Staat bij ook nog een keer op t lijstje als vakantiehorloge.

1 like

Dan ben je bijna tien jaar lid hier en besef je ineens dat je nog maar één merk in je verzameling hebt.

Niet bewust gedaan maar er toch op uitgekomen. :man_shrugging:
Help, wat nu?

113 likes

zoals George Clooney zou zeggen, What else?
:+1:

3 likes

Uitloggen, herinloggen met ander account en 2de collectie opstarten.

Of gewoon voor dat ultieme stuk gaan dat je kunt uitloggen.

Of de realiteit onder ogen zien en gewoon verder aanmodderen zoals de meesten hier. Dat aanmodderen kun jij alvast doen met leuke horloges om de pols.

8 likes

Ah, dan wordt dit de welbekende ‘side collection’ en begin ik weer opniew.

Niet eens eens heel gek idee. :grin:

4 likes

Zo een kleine beater collectie uitbouwen. Best betaalbaar, en de uitdaging zit er dan in om spul te vinden die overleeft naast de hoofdcollectie.

3 likes

Poh, wat een set zeg. Je nieuwe De Ville Chrono en die fantastische C-shape Constellation zijn wel mijn favo’s :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Gaaf man. Een echte collectie!

Omega schijnt ook leuke duikhorloges te hebben. Is dat niks voor een Omega zevental?

2 likes

Uiteindelijk wil je toch een rolex

2 likes

De enige reden dat ik een paar Omega’s heb is dat ik van de AD nooit Rolexen mag kopen. Ik heb het heus gevraagd.

6 likes

Ik ga iets ongeloofwaardigs posten, maar ik meen het wel. Ik heb niets met Omega, maar deze set is subliem!

4 likes

Haha, thanks Vincent. Ik ben zelf ook niet helemaal ontevreden. :grin:

3 likes

Vooral deze prachtige collectie koesteren.
Werkelijk schitterend :heart_eyes: of zoals @MrMojo het terecht zei: subliem :ok_hand:

3 likes

29 likes