Jouw collectie op één foto deel XII

Natuurlijke selectie :grin::+1:

Bij mij het tegenovergestelde na tien jaar,

Nog steeds niet aan gewend :confused:

2 likes

Man man man, wat een set zeg. Heerlijk onconventioneel op omega gebied ook.

2 likes

Hele mooie collectie en je bent er in tijd, geld en interesse naar toe gegroeid :ok_hand:t3:. Dit toch de reis die wilt hebben en blijkbaar kom jij hier op uit. :+1:t3::star_struck:. Maar toch ook mooi om te zien dat Omega zo veel moois te bieden heeft.

Geniet ervan

3 likes

Er zijn echt maar een paar Rolexen die überhaupt het ruilen waard zijn tov deze collectie :pray:t3:. Niet doen wat mij betreft :-1:t3:

2 likes

Mooie collectie MAAR wat een mooie Rodania :ok_hand:t3:.

1 like

De reis heeft je hier gebracht en met een prachtig en uitzonderlijk resultaat :ok_hand:

1 like

Yes die is zeker mooi en uniek. Hij werkt alleen niet heel goed (datum en tijd instellen doet het vaker niet dan wel… Iets met de kroon). Maar als hij eenmaal loopt dan blijft hij het doen. Gelukkig heeft een forumlid onlangs aangeboden om er naar te kijken dus hopelijk krijgen we hem dan weer goed aan de praat :slightly_smiling_face:

1 like

Alles wat niet in de kluis ligt, in één shot.

Bucketlijst is al aardig afgewerkt tot nu toe … nog maar één of 2 wensen over :grin:

86 likes

Indrukwekkend :star_struck:

1 like

Leuke veelzijdige collectie :+1:t2:

1 like

Dat is een flinke collectie :ok_hand:

Wat ligt er dan nog allemaal in de kluis?

3 likes

Yes

Tja beide duikers maar wel heel verschillend :wink:

1 like

Met name meer Rolex spul; SD, EXP 2, DJ, vintage Daytona enz. + een Ebel en Baume & Mercier.

5 likes

image

3 likes

Die groene.wijzerplaat is echt prachtig, mocht je ooit je verstand verliezen houd ik me meet dan aanbevolen

5 likes

Daarvoor is de wachtlijst langer dan voor een stalen Daytona.

Ongekend ensemble!

3 likes

Gaaf hoor, super collectie :ok_hand:t3:. En ben benieuwd naar je 1 of 2 wensen. Geniet er lekker van!

1 like

Mooie set. Maar zitten er nou serieus geen aansluitende endlinks op die Aquanaut? :face_with_peeking_eye:

1 like

Haha mooi man. Na 10 jaar alleen maar omega. :raised_hands::ok_hand:

1 like

Is het geen 5065 dan?

Die hebben dat niet.

1 like