Jouw collectie op één foto deel XII

Haha, ja dat krijg je als je voor Neo vintage Aqua gaat natuurlijk. 5065; granaat dial + niet aansluitende endlinks … voor dat geld :wink:

Verkoper had ook PP Aquanaut 5165, dat is dezelfde 38 mm maat, maar dan modern jasje met aansluitende endlinks.

Ook erg mooi en bovendien nog wat kostbaarder, maar ik had het extra budget nodig voor de Zenith Daytona :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb nog trek in een platinum of geelgouden Daytona (John Mayer 2.0) en een Patek Philippe Nautilus Perpetual Calendar 5740/1G-001

Voor mij al langer bucklist werk, maar doordat deze horloges meer “status” modellen geworden zijn, vind ik het als liefhebber wat minder leuk geworden. Zoals de tekst zegt :face_vomiting:

De PP 5740/1G-001 is wel een serieus knap horloge om te zien + grand complicatie én nog steeds flinterdun! Endgame …

5 likes

Thanks!

Ah joh, Komt wel weer. En daarbij: het is ook weer niet echt behelpen met dat geweld van jou.

Ja, dat probeer ik er wel een beetje in te houden. Jij bent daar ook van. :+1:

Zeker, maar het is/was vooral heel erg leuk, dus het gaat mij meer om de reis. Eindbestemming: geen idee.

Neuh, dat van Rolex was een grapje. Niet dat er nooit meer een komt, want die hebben ook genoeg leuks gemaakt. Maar het is bij mij niet zo dat mijn collectie incompleet zou zijn zonder een Rolex.

Thanks!

Het is eerder gebeurd en gaat vast nog eens gebeuren. Maar ik probeer er tegenwoordig iets langer over na te denken voordat ik iets weg doe.

Ik ben gelukkig nog niet aan het eindstation beland, dus hoewel ik deze single-brand set allesbehalve een straf vind gaat dat zeker nog wijzigen. Alleen nog geen idee wat.

7 likes

Poeh, heel tof. :ok_hand:

1 like

Prachtige set! :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

1 like

Volgensmij waren deze altijd al status modellen. Prachtig, dat zeker :ok_hand:

2 likes

Hele mooie set Wouter!!

1 like

Daar ligt een hoop moois! Dat verdient een (veel) betere foto😀

1 like

Wow. Prachtig allemaal! Gewoon niks meer (aan) doen zou ik zeggen.

1 like

Lieve hemel, wat een droomcollectie :ok_hand: (nu wordt ik wel nieuwsgierig naar wat er verder nog in de kluis ligt).

1 like

Thanks!

Jij weet als geen ander (hoewel, op dit forum zijn we met velen) hoe moeilijk dat is. :grin:

2 likes

Welke ook gaaf is btw: die quartz seamaster / 1e bond watch uit goldeneye :v:

1 like

Buitengewoon prachtige Omega collectie Wouter. :ok_hand: Valt weinig aan te sleutelen…:+1:

1 like

Thanks, David!

1 like

Nice!

Welke vintage heb je?

Is een automaat. Ref. 2531.80 als ik het goed zie

2 likes

@drh met het risico te oud klinken; het was altijd premium, maar zeker niet altijd status. Jaar of 10 -12 terug, zeker de PP Nautilus was niet bekend bij het grote publiek en/of influencer ellende.

Gouden Daytona wellicht wel, maar dat is meer guilty pleasure :grin:

1 like

Goldeneye/bond watch, maar dan de automaat. Mijn Go Anywhere Do Anything horloge, waar je niet over je schouder hoeft te kijken en die tegen een stootje kan.

Heel interessant en beetje funky in real life, weinig bling. :clap:t2:

2 likes

Big Red, maar met service dial, dus small red. Niet meer iets waar ik mee over straat ga helaas.

1 like

@Nickjackelson deze: met name meer Rolex spul; SD, EXP 2, DJ, vintage Daytona enz. + een Ebel en Baume & Mercier.

Behalve Daytona meer standaard dingen, stukken die ik ge-erft/gekregen heb en/of voor de kids.

1 like