Nah, ik denk niet dat er iets uit gaat. En zeker de Zeniths niet.
Is waarschijnlijk het verstandigste.
Je aardappel wordt ook niet beter.
Zulke mooie horloges verdienen betere fotos
Prachtige uurwerken!
+1
Nijntje gaat vandaag vertrekken. Ik kreeg een goed bod en vind het een fijn idee om wat cash te hebben voor een volgende aankoop. Wat moet het worden?
Mijn gedachten gaan van een Breguet 3490 (al overlapt die voor mij wel flink met de Omega Jump Hour)
Maar een OP36 in pistache (niet aan te komen denk ik) zou ook wel leuk zijn.
Zo zeg, dat zijn ferme kandidaten! Beiden mooi, maar heel erg anders.
OP36 in Pistache is prachtig! Maar wel heel duur op de grey market… Serica er ook uit en toch die Seamaster Diver Summer Blue dan
Nee, die bleek helaas toch te dik voor mij. De maat leek op papier ideaal, maar de 600m waterdicht maakt hem te bulky voor zn diameter.
Inderdaad heel verschillend; de chaos in mn hoofd is compleet
Mooie collectie
Beide goede keus! Wij zijn benieuwd
Hoe vaak heb je die prachtige Jump Hour om? Is dat regelmatig of alleen bij specifieke gelegenheden?
Je zou er natuurlijk ook nog altijd voor kunnen kiezen de Jump Hour te offeren zodat je met beide opbrengsten voor de Breguet gaat is wel in een klap veel van de kleur (leuk!) uit de collectie, wat ook weer zonde is.
Die zit gewoon in de roulatie, dus gaat zeker een paar dagen per maand om. Het is echt een prachtig ding.
Ik zou hem alleen weg doen als er iets soortgelijks sjieks (zoals de Breguet) voor terug zou komen. In een collectie met een OP36 zou ik hem juist graag willen houden.
Jammer dat de Nijntje weg gaat, die zie ik altijd graag voorbij komen!
Zou ook mijn lange termijn plan zijn denk ik, die op termijn vervangen met de Breguet en voor nu op de OP focussen ter vervanging van de Nijntje.
Al vaker gezegd, maar fijne colectie hoor. Erg eigenzinnig zonder in te boeten aan draagbaarheid.
Lijkt mij een verstandige aanpak. Nu voor de OP (en kleur) gaan, zien hoe het allemaal uitspeelt en als het er ooit nog vanaf kan, de upgrade naar de Breguet maken. Al is die Omega absoluut geen straf om te hebben, ik vind hem supercool.
Ik zeg doen! Desnoods kan de Omega dan weer plaats maken voor iets anders.
En als je hem hebt kom ik graag een keer passen.