Hier ook even een update! De GS is net binnen en de IWC als het goed is morgen. De Zenith Elite heb ik beloofd aan een sympathiek forumlid die hem op termijn wil overnemen, dus die vertrekt later nog.
GS is een merk die me enorm blijft fascineren, dus ik ben heel blij dat ik weer eentje heb om naar te kunnen staren. En een hele mooie deze keer
De IWC is een oude liefde, ik heb vroeger de Mark XVI nog gehad en een tijdje als dagelijks horloge gedragen. De XV was toen al de gedroomde vervanger ervan en het is er eindelijk van gekomen. Samen met de Railmaster is dat een droomsetje van 2 mooie merken uit een andere tijd. Helemaal mijn ding!
De wensenlijst is eigenlijk behoorlijk ingekort…
De GS UFA is wel nog zo’n topper die eigenlijk heel de collectie zou kunnen vervangen.
Een Doxa Sub 200T in het geel voor als de Tudor niet zomers genoeg is.
En ik droom nog wel van een gouden horloge van Lange of Chopard, maar dat zal nog wel een tijdje bij dromen blijven.
Maar eerst even genieten van de aanwinsten en van het mooie weer!
Dank, ik ben heel tevreden met de stand van zaken. Er zijn 7 horloges vertrokken in januari om wat ruimte te maken en ik mis ze amper, behalve soms de gouden pie pan Connie. Maar het uitdunnen geeft toch weer wat focus en budget voor het volgende, zoals de GS
Dat is zeker niet mis! Brussel heeft ook een boutique dacht ik, als ik er ooit een passeer, zal ik eens binnenspringen.
Iets specifieks op het oog? Want dat is een hele mooie en complete set die daar op tafel ligt. Ofwel gewoon even HF dicht doen en wat proberen afkoelen