Jouw collectie op één foto deel XII

Dan heb jij @rorymoer nog nooit zien afwassen.

8 likes

In het Engels hoorde ik een toepasselijke zin “wear the watch, don’t let the watch wear you”. Hij is het schoolvoorbeeld van een persoon waar het laatste op van toepassing is.

6 likes

Van het zelfde merk hè. :joy::joy:

2 likes

Een aantal berichten is verwijderd. Op dit forum wordt het niet toegestaan om op dergelijke wijze over (oud) leden te schrijven.
Graag achterwege laten. Dank.

6 likes

:bathtub:-tijd voor de collectie.

35 likes

Hier ook even een update! De GS is net binnen en de IWC als het goed is morgen. De Zenith Elite heb ik beloofd aan een sympathiek forumlid die hem op termijn wil overnemen, dus die vertrekt later nog.

GS is een merk die me enorm blijft fascineren, dus ik ben heel blij dat ik weer eentje heb om naar te kunnen staren. En een hele mooie deze keer :blush:

De IWC is een oude liefde, ik heb vroeger de Mark XVI nog gehad en een tijdje als dagelijks horloge gedragen. De XV was toen al de gedroomde vervanger ervan en het is er eindelijk van gekomen. Samen met de Railmaster is dat een droomsetje van 2 mooie merken uit een andere tijd. Helemaal mijn ding! :smiling_face_with_three_hearts:

De wensenlijst is eigenlijk behoorlijk ingekort…

• De GS UFA is wel nog zo’n topper die eigenlijk heel de collectie zou kunnen vervangen.
  • Een Doxa Sub 200T in het geel voor als de Tudor niet zomers genoeg is.
  • En ik droom nog wel van een gouden horloge van Lange of Chopard, maar dat zal nog wel een tijdje bij dromen blijven.

Maar eerst even genieten van de aanwinsten en van het mooie weer! :sunny:

70 likes

Ja, veel mooi spul in die box.

1 like

Toffe collectie hoor. Die GS is echt fantastisch mooi. je wensenlijst sluit prima aan op wat je al hebt. Vooral zo doorgaan!

1 like

Dank, ik ben heel tevreden met de stand van zaken. Er zijn 7 horloges vertrokken in januari om wat ruimte te maken en ik mis ze amper, behalve soms de gouden pie pan Connie. Maar het uitdunnen geeft toch weer wat focus en budget voor het volgende, zoals de GS :blush:

Will do!

Leuke set horloges! En fijn om je weer terug te hebben in het Grand Seiko kamp natuurlijk!

1 like

Heerlijke set :ok_hand:

Onderweg naar een collectie van 6 horloges:
1 Zenith, 1 Omega, 1 Oris, 1 IWC, 1 Grand Seiko
en 1 …

1 like

@HouwelD @Anthony @Kad dank, heren! :pray:

Het voelt als thuiskomen :smile:

Oef dan moet er 1 van beide Omega’s weg… dat wordt moeilijk! :scream:

Maar in dat geval zou de Oris eruit mogen en mag de Tudor blijven. De Speedmaster blijft ook. En gooi er dan een Chopard Quattro in als 6de :smile:

Maar dan zit ik meer in het “wat had je willen dragen” topic :thinking::wink:

18 likes

Ik zeg doen :sweat_smile:

Prachtige collectie, mét mogelijkheden tot ‘upgrade’ naar een gouden chopard :sunglasses:

1 like

koop je steeds weer terug.

Die gouden LUC :heart_eyes:

1 like

Oh jee, dit is mooi zeg :open_mouth:

6 likes

Da’s waar. Hij is prachtig, alleen mist die een beetje zomerse frisheid als enige echte vakantiehorloge :slight_smile:

Schitterend hé! Ik hoop die ooit eens in het echt te kunnen bewonderen. Grail materiaal :slight_smile:

4 likes

Zojuist bij Chopard in Amsterdam geweest maar daar hadden ze ‘m niet liggen.

Wel de groene, die is ook wel echt heel tof hoor :star_struck:

28 likes

Met al dat nieuw geweld dat hier op het forum verschijnt heerst er wat onrust.

Maar anderzijds zou ik niet weten wat te veranderen.

50 likes

Dat is zeker niet mis! Brussel heeft ook een boutique dacht ik, als ik er ooit een passeer, zal ik eens binnenspringen.

Iets specifieks op het oog? Want dat is een hele mooie en complete set die daar op tafel ligt. Ofwel gewoon even HF dicht doen en wat proberen afkoelen :sweat_smile:

5 likes

ZEP verkopen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes