Zou t doen, die blauwe datejust verkopen, die zenith geeft echt lekkere afwisseling in de collectie. Die datejust is mooi, maar je heb er al een, in two tone, zoals een vintage hoort te zijn ( vind ik )
Ik heb eigenlijk nooit zo goed begrepen waarom je twee Datejusts had. Maar die Zenith is inderdaad lekker en het inruilen van de blauwe DJ waard.
Ik zeg: doen.
Ja klopt. Ze zijn ook wel verschillend genoeg. Je hebt bijvoorbeeld ook mensen die allemaal zwarte duikers sparen
Die 2 datejusts kan je bijna combineren door af en toe de dial te swappen
Een blauwe plaat in die TT is ook wel lekker
Om al die saaie tool watches vervolgens ultra voorzichtig te dragen uit angst voor het kleinste krasje. Het is niet vaak, maar soms mis ik Ralph. Iemand die de hobby helemaal op z’n eigen manier beleeft.
Vind ik zelf de mooiste combinatie.
Maar dan krijg je volgens mij die plaat met railroad track.
Dat klopt. Of steentjes, maar dat is mij net een brug te ver.
Ja, me too. Krijg je van iets teveel datejusts op hf bekijken denk ik
Hey, herkenbaar @rorymoer . Heb maarliefst 3 “zwarte” Speedmasters die ik ultravoorzichtig draag, want ik ben zuinig op mooie dingen die ik bezit.
Ook ga ik er allang de ruimte niet meer mee in btw.
Jij vaak te vinden op soirees, ballen of gala’s, 3-delig gekleed met een hoge hoed en je IWC Perpetual? Op dat soort gelegenheden is het horloge wel op z’n plek, denk ik. Of ga je er ook gewoon mee naar je werk enzo?
Lees: gelul om onderscheid te maken tussen tool en andere horloges en de voorzichtigheid die daarbij hoort
Ik heb er 1, een 3861 saffier. Ik doe hem af als ik de afwas ga doen, omdat ik water niet in de buurt bij m’n horloges vertrouw. Heb te vaak de gevolgen hiervan gezien, vermoed ik.
Sterker nog, ik ga er louter mee naar m’n werk enzo. Soirees en gala’s komen in mijn sociale kring nauwelijks voor. Wij barbecueën, ook leuk.
Ook daar mag m’n IWC perpetual wel eens mee naartoe overigens.
Per definitie niet. Het is niet voor niets een tool watch met de daarbij behorende specificaties. Dat jij en ik ervoor kiezen om alsnog voorzichtiger dan nodig (zie mijn 3861 afwas-verhaal hierboven) met deze horloges om te springen is persoonlijk.
Ik doelde met mijn originele reactie overigens op Ralph, een ex-forummer die enkel zwarte divers droeg en deze allemaal in mint conditie behield (écht mint, niet gemiddelde handelaar mint). Ik kan me nog een topic herinneren over een krasje op een van de sluitingen. Op de macrofoto was deze moeilijk te zien, maar hij was overduidelijk aangedaan door deze gebeurtenis. Dat is wel een ander kaliber.
Nee, met plezier en gepaste trots.
Ah yes. Het befaamde ‘zachtjes in het gras gevallen’ verhaal Geniaal.
Naast dat heeft ie ook eens een G-Shock verkocht omdat er zonnebrand op was gekomen tijdens een weekje vakantie
Dat zijn pas problemen in het leven.
Dat was het inderdaad!
De metas certificering garandeert dat je 50m diep kan met het horloge, dan is afwassen zeker geen probleem.