42mm is de gada, erg fijn met de nieuwe snelverstelling in de sluiting. In de zomer al goed van pas gekomen.
Vorige model 43 wou ik ook proberen en die is inderdaad heel mooi. Op leer net wat netter voor het weekend ![]()
42mm is de gada, erg fijn met de nieuwe snelverstelling in de sluiting. In de zomer al goed van pas gekomen.
Vorige model 43 wou ik ook proberen en die is inderdaad heel mooi. Op leer net wat netter voor het weekend ![]()
Ik vind de vorige generatie meer wrist presence hebben. Die band staat hem ook erg goed!
Ja en toch is de nieuwe ook erg mooi!
Een totaalfoto doet de horloges vaak geen recht aan, een collage wel. Maar dat is een andere discussie ![]()
Beetje onrust(ig) in mijn verzameling. Het klopt nog niet helemaal of zo.
G-Shock er uit, Seiko er in, mickey en Nomos even weg gelaten. Die blijven zeker maar draag ik te weinig, en de Nomos alleen voor bijzondere gelegenheden, om echt tot mijn collectie te rekenen.
De Moonswatches zijn voor nu even leuk maar mezelf kennende gaan die over een tijdje ook wel weer weg.
Voor nu is het even dit:
maar ben nog even denkende over waar dit heen gaat ![]()
![]()
Dat is zeker een optie ![]()
Ik neig wel naar downsizen, wat dat betreft zit je goed. De speedmaster, enicar en santos heb ik nu nog even te veel moeite mee om gelijk weg te doen. De rest zou evt kunnen. De Tudor GMT heb ik nooit weg willen doen vanwege de herinneringen maar begin ik ook over te twijfelen.
De witte speedmaster heb ik nog steeds niet in het echt gezien dus dat zou ik eerst wel even willen voordat ik daar iets over kan zeggen.
Eigenlijk te groot… maar zou die in jouw geval houden idd.
Santos en speedy zijn easy voor mij. Beide niet mijn smaak en volgens mij draag je die niet zoveel.
Dacht dat je vorig jaar al klaar was met de enicar?
Iwc > polar en santos voor mij… ondanks maatje frisbee
Daar valt iets over te zeggen. Vind persoonlijk IWC ook mooier. Maar maak het even visueel voor @ivar1 ![]()
Zie mijn reactie vlak boven de jouwe ![]()
Die Santos eruit zou ik niet doen
Ik wel.
Mooie collectie Ivar. Toch even wat kruizen gezet. Hou je 8 stuks over waar je volgens mij alle kanten mee op kunt ![]()
Eens, gehad en weg gedaan. 0 spijt van. Design Jah leuk, maar voor een in-house uurwerk presteert het niet zo heel goed. Is tenminste mijn ervaring.
Maar goed Cartier koop je voor design en niet voor het uurwerk over het algemeen.
Beide niet mijn smaak en volgens mij draag je die niet zoveel.
Met vlagen toch best wel veel, eigenlijk. Speedy heeft ook emotionele band.
Dacht dat je vorig jaar al klaar was met de enicar?
Met vlagen klaar geweest met dat ding, zelfs even te koop gezet, maar kan het toch niet over m’n hart verkrijgen op dit moment ![]()
Toch even wat kruizen gezet.
De moonswatches zouder er altijd uit kunnen, de explorer gek genoeg niet. Die heb ik toevallig gekocht, en ik heb eigenlijk niets met het merk maar ik draag dat ding zo graag om de eoa reden ![]()
Even de opties op een rijtje dan maar:
Mooie stukken in alle categorieën! Denk dat inkrimpen al wat onrust scheelt inderdaad.
Jouw selectie, met optioneel iets kleurrijk bij. Maar hoeft eigenlijk niet, want die snoepjes zorgen voor onrust.
Kan iemand mij uitleggen waarom jullie allemaal de polar droppen, maar de exp1 houden?!
Zeker naast die seiko diver en de speedmaster voegt die niets meer toe voor mij
Kan iemand mij uitleggen waarom jullie allemaal de polar droppen, maar de exp1 houden?!
Zeker naast die seiko diver en de speedmaster voegt die niets meer toe voor mij
Die polar moet ook zeker niet weg hoor! Is ook nog eens het best lopende horloge wat ik heb, maar dat is niet heel relevant.
De explorer heeft stalen band, Seiko niet. Dat vind ik soms wel fijn.
En het is het meest saaie horloge wat ik heb, ik heb het mee toeval gekocht, heb niets met het merk, maar toch draag ik ‘m gewoon heel graag ![]()