Jouw collectie op één foto deel XII

Kan iemand mij uitleggen waarom jullie allemaal de polar droppen, maar de exp1 houden?!
Zeker naast die seiko diver en de speedmaster voegt die niets meer toe voor mij

1 like

Die polar moet ook zeker niet weg hoor! Is ook nog eens het best lopende horloge wat ik heb, maar dat is niet heel relevant.

De explorer heeft stalen band, Seiko niet. Dat vind ik soms wel fijn.
En het is het meest saaie horloge wat ik heb, ik heb het mee toeval gekocht, heb niets met het merk, maar toch draag ik ‘m gewoon heel graag :man_shrugging:

1 like

Daar heeft hij die sherpa voor.

Omdat die zwaar master is

1 like

De Seiko doos is een rommeltje geworden.
Geen plaats meer voor de wensen die er nog zijn.
Een stuk of 4 mogen er binnenkort uit

24 likes

29 likes

Krijgt die rest nog veel draagtijd naast die Breitlings

1 like

Je hebt een prachtige collectie. Ik mis alleen een beetje vuurwerk. Er zit een mooie variatie in je collectie, maar van alles is het wel de veilige keuze.

Goud? Kek kleurtje? Afwijkend ontwerp?
Indien je voor één van deze kenmerken te porren bent, ligt daar je onrust :wink:

1 like

Hoofdzakelijk draag ik de Seiko Astron en beide Breitlings. De presage heb ik ook veel gedragen, maar die is stuk gegaan. Binnenkort maar even wegbrengen. Door een val is de balansveer losgeschoten of gebroken.

De rest heb ik al jaren niet meer gedragen :sweat_smile:
Erg zonde eigenlijk…

Ik denk dat je hier wel gelijk in hebt.

Goud zie ik mezelf niet mee lopen. Misschien dat dat gevoel nog moet komen?
Kleuren kan ik zeker waarderen. Op een plaatje/voor een ander. Ik heb meerdere (felle) kleuren gehad maar in de praktijk draag ik die gewoon zelden.
Afwijkend ontwerp is meer mijn ding denk ik; Bergeron Mirage, iets niet te groots en in gedempte kleuren van MB&F, Kikuchi Nakagawa, zwarte UN Freak en vele anderen kan ik ook waarderen. Denk dat ik het eerder daar moet zoeken.

2 likes

Zieltogend saai.

Supervet.

1 like

Dat heeft bij mij ook moeten groeien. Nu vind ik niets toffer dan een zwart T-shirt met gouden horloge.

5 likes

Met de kleur melkwit van Ivar’s huidje twijfel ik toch

1 like

De polar is geen reet aan :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

3 likes

Toch echt spannender dan die saaie Explorer 1

21 likes

Vind ik ook, zie boven.

3 likes

Ga jij eens snel in de hoek staan. :sweat_smile:

2 likes

Zou de enicar niet weg doen. Toch een apart horloge om te zien.

1 like

Mja, wie weet; misschien moet ik het gewoon eens proberen. Maar wat dan? :thinking:

:milk_glass: ik win het van m’n dochtertje en die is 50% Aziatisch. (M’n zoontje wint het wel ruimschoots, overigens.) Valt echt wel mee dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die blijft voorlopig ook :slight_smile:

Mwah. Heb de Explorer 1 39 en de 216570 Polar en het is toch echt de 2e die eruit moet :grimacing:

1 like