Bij mij waren de stappen op gebied van goud:
Tudor BB burgundy (gouden accenten meen ik) → 16233 → 1803 → 118238
Same. Aanvankelijk vond ik dat ook helemaal niks, maar nu ben ik wel om. Een volgouden bracelet erbij vind ik nog wat heftig voor dagelijks gebruik, maar wie weet komt dat nog.
Maar two tone kan ook al heel tof zijn, zoals op bijvoorbeeld een Santos. Altijd leuk.
De kracht van de Explorer is niet de spanning, maar de puurheid. Het ontwerp vangt de essentie van een sporthorloge met de absoluut minimale elementen.
Inderdaad maar toch een stukje lomper op de kleine polsjes
Klopt, net als vele andere kopieën en hommages - allemaal gebaseerd of geïnspireerd op de 6098 en 6150.
Mooie collectie!
Niks mis mee, toffe horloges man
Deze past daar prima tussen, de 58 blijft een topper.
Thanks heren👌
De huidige collectie. Is al een tijdje hetzelfde.
De LV is een NA waar ik al effe naar op zoek was en straks ga ophalen🥳
Wat een heerlijke collectie!
Zou verder gaan met de Explorer I, Santod, Seamaster 300m, Nomos en Sinn. En vanuit daar zoeken naar een zesde stuk in de collectie.
Mooie collectie!!
Van wie moet dat?
Ja dat lijkt wel een goeie optie maar… Met het Monster is het ooit voor mij begonnen dus die gaat sowieso niet weg. De Damasko’s vind ik echt super tof en haal ik net zoveel plezier uit als bijvoorbeeld de Explorer en de Seamaster. De Halios Seaforth heb ik net weer in de collectie omdat dat het enige horloge was waar ik spijt van had dat ik hem verkocht had.
Met NOMOS heb ik een soort haat liefde verhouding. Dit is volgens mij alweer de 5e die ik heb en elke keer kom ik er achter dat ik ze prachtig vind om te zien maar ze toch maar weinig draag. Ik vind dan wel weer dat hij de collectie mooi complementeert. Eigenlijk is alleen de ML ‘overbodig’ als ik het zo bekijk.
Thx, dit zijn de antwoorden waar ik iets aan heb
Mooie collectie! Die IWC blijft een topper