3 stukken waar ik echt tevreden mee ben.
Ik mis alleen nog wat groens.
Goed plan. Volgens mij gaat de Halios ook niet veel draagtijd meer krijgen. Als je de Breitling ook weg doet heb je een mooi budget om weer wat anders voor te halen. Mss de tissot weg doen en dan iets goud voor terug halen. In ieder geval al een heel dikke collectie.
Veel variatie, mooi om te zien!
Daar denk ik nog wel eens aan terug. Probeer ook te denken waarom hij weg moest, ik weet het niet meer…
Dank je . Voor wat betreft de halios zou dat zomaar kunnen, het was een fijne snack toen de sub weg was voor service. Maar met de komt van de sje093 overbodig geworden. De MM300 zit wel wat meer emotie bij maar ach.
Dank je, ik hou wel van het hebben van geen plan
@SwedishChef volgens mij wilde je wat anders. Waarschijnlijk iets met goud. Ik weet het niet meer precies, is ook al wel lang geleden.
Ik heb even terug gebladerd, juni 2019 heb je hem overgenomen. En toen had ik inderdaad een 34 gouden Date, een 1503. Die is inmiddels weer weg.
Stuur me een berichtje als de Breitling weg gaat, als je wilt. Kijken we dan samen verder.
Wauw, zo lang al.
Sorry chef, ik ben al langere tijd met iemand in gesprek (ook een forumbekende). Mochten we er niet uitkomen dan weet ik je te vinden.
Knaller, die Zenith!
Mooie, compacte en diverse collectie
Lekker Vincent
Echt heel mooi. Een horloge met wat kleur. Zeker deze!
Nogal! Het was liefde op het eerste gezicht.
Compact qua maatvoering en aantallen
Thx Vincent!
In het echt bijna lichtgevend. Op foto subtieler.
Leuke mix!
Bling, karakter, netjes, beater, …
Meer heeft een mens niet nodig.
Grote verandering. Toffe aanwinst
Superfunky aanwinst, congratz!
Super mooie stukken, stuk voor stuk en lekker gevarieerd!
Leuk horloge.
Heb hem te koop staan hier op HF.