Jouw collectie op één foto deel XII

Wow! Dacht niet dat je het echt zou doen, maar wat gaaf die Zenith! Van harte :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hele toffe collectie :ok_hand:

1 like

Nou en of! Wat een cool ding. Gefeliciteerd!

2 likes

Wat een mooie set zo!

1 like

Mooi.
Misschien de longines eruit en een rosé gouden dresser erbij? Met choco dial ofzo voor de variatie.
Of een gouden reverso :blush:

1 like

24 likes

Mooie set Omega’s. Maar heb je ook nog wat moderns, daarnaast?

1 like

Jawel maar had hier gister een foto van gemaakt en zag daarstraks dit topic voorbijkomen en vandaar mijn reactie.

1 like

De Longines staat inderdaad in het blauw, ten faveure van iets met een tipje goud.

Een gouden Reverso zou in de set passen, maar niet in mijn budget :sweat_smile:

Gave aanwinst :muscle:t2:
Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Vintage goud lijkt voor de hand te liggen, zeker als je budget relatief beperkt is. Bovendien lijkt het me een mooie aanvulling op wat je al hebt.

3 likes

Helemaal eens! Ik vind het nog een lastige wat dan een leuk model kan zijn. Kan al snel een beetje oubollig worden.

3 likes

Mar daar ben je zelf ook bij. Plus dat de juiste leren band een wereld van verschil kan maken op dat vlak.

6 likes

Nu denk ik meteen aan die groene Constellation van jou. Goed voorbeeld van hip én vintage.

3 likes

Precies, dat soort stukken. Maar voor de gewone met witte plaat geldt dat ook al wel.

2 likes

Echt volledig mee eens.

3 likes

Best tevreden

52 likes

Leuke set! Op de CWC na allemaal een oranje detail :slight_smile: Misschien moet je die een oranje bandje geven dan!

3 likes

Ja… of wegdoen? :joy:

1 like

Ben er ondersteboven van

22 likes