Jouw collectie op één foto deel XII

Even niet op geld gelet, maar als we “dress, daily, digital” doen kom ik uit opdie vintage IWC, zenith pilot chrono en een g-shock. Maar zou net zo goed de polar of een moderne iwc voor de daily kunnen zijn.

:joy: Klassieke uitspraak.

Aaa, rode stift tijd :smile:

Ik schat dat ik nog ver boven de 25k zal zitten, maar dit is toch al met het been gestrekt vind ik.

Prachtige collectie hoor, daar niet van.

6 likes

Wat een prachtige collectie is het toch. Als ik er een aantal mocht uitkiezen werd het:

• Zenith Pilot Chrono
  • IWC Ingenieur
  • Seadweller
  • Een van de Porsche Designs (denk die van de tweede rij)
  • G-shock

Dan heb je de 25k denk ik net niet vol, maar heb je wel een set met een paar alleskunners, een klassieker, een paradijsvogel en een klusbeater.

2 likes

Prachtige collectie Erik. Met de rode stift in de aanslag kom ik niet verder dan dit

En dat doet al pijn

3 likes

Ik ben voorlopig gestopt met flippen of meer investeren in horloges. Voor nu hou ik het bij deze 4, waar ik nog steeds blij mee ben.

87 likes

Heerlijk kwartet. Bovenal jouw JLC :heart_eyes:

1 like

Afgelopen tijd veel geflipperd en daarmee op de SD uitgekomen naast de DJ.

47 likes

Schitterende collectie! Ik waag me niet aan strepen, maareh… is dit een G-Star jasje?

6 likes

Ja klopt :slight_smile:, hoe haal je dat uit dit fragment….?

1 like

Niet per se op het budget gelet, maar het is een begin :upside_down_face:

3 likes

Rustig afbouwen.

(En vind de Zenith’s gewoon erg mooi)

2 likes

Ik heb dat jasje ook, en zie het nooit ergens anders. Durf het ook niet vaak aan te trekken. Dat ligt aan mij, ik weet het… :sweat_smile:

Hier is ie:

17 likes

Nu ben ik wel heel benieuwd hoe die er in volle glorie uitziet. Misschien kan je hem met de Speedy GTG aandoen? :sweat_smile: Dan hoef je in ieder geval geen naamkaartje meer op. :joy: :ok_hand:

8 likes

Misschien zal hij dan niet de enige zijn, het toeval wil… :upside_down_face:

3 likes

Waarschijnlijk hebben we dezelfde twijfel, het is toch een soort van “vrolijke” camouflage…

2 likes

No way! Jij ook? :joy:

Zeer goed mogelijk! :sweat_smile:

Ik droeg alleen camouflage in mijn tijd bij de commando’s, kan natuurlijk zijn dat er bij de GTG een ander is die ook jouw smaak heeft.

1 like

Ik kan uit deze zin bijzonder weinig opmaken :joy:

Shock and confuse, lol.

1 like

Op zich logisch, want:

:grin:

7 likes