Ik ben over het algemeen geen Rolex fan, maar ik begin meer en meer naar zo’n 16710 coke te kijken met solid endlinks, dat is exact diegene die jij hebt? Mooie keuze alleszins
Ik zou eerder de IWC opofferen dan de Doxa denk ik. Gewoon omdat die Doxa meer eigen smoel heeft
Ja klopt! Is ook gewoon voor mij een van de mooiste. Al draag ik hem het minst
De IWC vind ik altijd een beetje saai, maar als je hem weer een week op de pols hebt krijg ik er altijd weer een goed gevoel van. Perfect in zijn eenvoudigheid. Doxa heeft inmiddels zoveel leuke kleurtjes en variaties, ik wil wel eens een andere Doxa proberen.
5722-9011 , ongepolijst met tropical dial die ik zelf echt bizar mooi uitgepakt vind.
Gekocht uit een Grand Seiko verzamelaar zijn collectie.
De linker is een 4522-8000 (met KS kroon ipv GS).
Er was al een antwoord maar Ter bevestiging, ja Xeric Tryptech rose goud en blauw.
Ooit eerder (denk bijna 10yr nu) aan de 1e Kickstarter van Xeric meegedaan (Xenograph geloof ik) die werkte echt voor geen meter. Echt ernstige defecten zoals winding kapot bij aankomst voor bijna iedereen en de automatic functies werkte enkel na een manual wind , als je kroon naar beneden deed kon je nogsteeds de wijzers verstellen etc.
Niet gedacht dat ik ooit nog een Xeric zou halen maar deze brengt net zoveel vreugde als de vorige spijt bracht, echt een topding.