Er was al een antwoord maar Ter bevestiging, ja Xeric Tryptech rose goud en blauw.
Ooit eerder (denk bijna 10yr nu) aan de 1e Kickstarter van Xeric meegedaan (Xenograph geloof ik) die werkte echt voor geen meter. Echt ernstige defecten zoals winding kapot bij aankomst voor bijna iedereen en de automatic functies werkte enkel na een manual wind , als je kroon naar beneden deed kon je nogsteeds de wijzers verstellen etc.
Niet gedacht dat ik ooit nog een Xeric zou halen maar deze brengt net zoveel vreugde als de vorige spijt bracht, echt een topding.
De Tag is momemteel mijn daily beater.
Ik kan me niet voorstellen dat ik deze ooit ga flipperen. Met 43mm voor mij perfect qua afmeting. Sportief, netjes, stoer, draagt lekker etc… gewoon top ding!
De Longines Hydroconquest 43mm. Ik draag hem op het originele groene rubber op het moment. Mooie envoudige duiker.
De Tissot Chrono en Edox Chrono staan op de lijst om te mogen verhuizen van eigenaar. (Ik wacht op trustlevel-2).
Beiden geweldige exemplaren maar krijgen simpelweg te weinig draagtijd. Mogen daarom weg.
De Tissot PRX is gewoon een lekker ding. Al vind ik hem in IceBlue en zeker in Goud eigenlijk nog mooier. Mogelijk wordt deze ooit nog geswitcht.
G-Shock… iedereen moet een G-Shock in de collectie hebben. Gewoon omdat die altijd en overal wel van pas komt. En gewoon lekker betaalbaar is. Momenteel heb ik deze uitvoering in de doos zitten, maar ik heb het halve assortiment wel in huis gehad denk ik
Ik niet. Wat voegt nóg een zwart met stalen horloge nou toe aan de speedmaster en sub? Een kleurtje en het rubber van de seamaster heeft tenminste een onderscheidend gezicht
@nasty_joe89 een OP, DJ of Aquaterra ipv de seamaster toevoegen?