Jouw collectie op één foto deel XII

Weer eens tijd voor een collage met aanwinsten en afgeronde projecten. Ook deze keer met een ondergeschikte rol voor het herenpolshorloge :sweat_smile:

22 likes

Huh? Alleen die Longines toch?

En ik zag die hier zo weinig dat ik dacht dat het doosvulling was. Excuus!

1 like

De Tank reken ik ook mee :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

unnamed

56 likes

Die Glashutte is echt heerlijk. In alle kleuren en uitvoeringen een topper.

3 likes

Voorlopig met dit viertal verder

74 likes

lijkt me goed te doen toch? :+1:

1 like

Het kan slechter… :wink::muscle:

1 like

Ik ging in eerst instantie voor de zwarte. Dan had ik een wit, blauw en een zwart horloge (de zwarte is later de Panerai geworden). Toch gekozen voor deze omdat die meer bij mijn stijl past. De Panerai kan dan weer wel vanwege de bruine band. Vroeger had ik veel meer met zwart, tegenwoordig bijna niets meer.

Ze allemaal eens samen gelegd op hun huidige horlogebanden. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat de Omega (van mijn vader) niet gedragen wordt wegens te klein voor mijn pols. De Tissot (ook van hem geweest) wordt ook enkel op momenten voor hem gedragen. De San Martin zal er waarschijnlijk op termijn wel uitgaan voor een echtere duiker. Alleen, welke? Er is zoveel keuzs. En misschien is er nog een plekje voor een GMT.
Maar momenteel best wel tevreden met de huidige stand van zaken.

20 likes

Dit is ongeveer de “huidige collectie”. Ook al zie ik die witte “full-lume” Fiffer waarschijnlijk pas tegen 2028 weer terug. :wave:

Maar goed, ik zou op termijn nog weleens iets willen toevoegen. Qua duikers ben ik een beetje verzadigd met de BB58, SJE093 en Squale’s. En chronografen blijf ik ook fascinerend vinden. Een echte dresser hoeft daarom niet.

Dus even wat opties op een rijtje… en ben benieuwd of er nog suggesties zijn die in dit straatje vallen.

En omdat jullie gek zijn op polls. :ghost:

• Speedmaster DSOTM
  • Navitimer 43mm
  • Tudor FXD Chrono
  • IWC Pilot 41mm
  • Zenith Original 38mm wit
  • Zenith Original 38mm zwart
0 stemmers
17 likes

Wat een prachtige foto met allemaal topstukken :ok_hand:t2:

2 likes

Mooie collectie Patrick. Heb even gestreept, hou je een keuze van twee over ter toevoeging

5 likes

Het resultaat van de afgelopen 9 maanden op dit forum zitten…

55 likes

Easy. Leuke collectie behoeft een witte zenith ep.

2 likes

Mooi gevarieerd!

Zeker.
Wat mij betreft de mooiste actuele chrono. En nog praktisch ook, met mooi bol saffier, 100m WR en in-house automatisch uurwerk met 80 uur PR.

Video Review: The TAG Heuer Carrera Glassbox Chronograph 39mm Black Dial

Video Review: The TAG Heuer Carrera Glassbox Chronograph 39mm Black Dial

40 likes

Geef jij nou indirect ons de schuld? :innocent::+1::laughing::wink:

2 likes

Ben het met @TagEd eens @Petteflet maar iets andere modellen. Proberen is mijn advies, zijn echt heel goed.
Skipper:

Of deze:

15 likes

Zenith uiteraard :grinning:

Alhoewel ik dit ook mooi vind.

25 likes