Niet eens indirect! ![]()
Graag gedaan ![]()
![]()
![]()
Steeds welkom in W-VL om de ZEP en Navi te passen.
Ik had bijna een tripje naar NL gepland, maar heb helaas te laat de knoop doorgehakt voor een NA.
Graag gedaan
Mij hoor je niet klagen hoor! Mijn vriendin daarentegen…
Ik heb de zenith reversed panda naast deze gehad. Dan wint de Zenith het any day.
Ook daarin sta je niet alleen. Ik kan de “heb je hem weer” of “heb je nou alweer een nieuwe” niet meer op 2 handen tellen.
Zij heeft haar tasjes, sieraden, schoenen, kleding, schoenen, schoenen… had ik schoenen al genoemd?
Witte zenith is imho de mooiste toevoeging aan je collectie ![]()
Als suggestie nog een andere witte. Mss als je het budget iets kan oprekken?
Hahaha en vergeet niet de aloude “die had je toch al?”
Ja, ik heb de Carrera gepast en vond 'm esthetisch helemaal top én heel goed in elkaar zitten. Ik was overtuigd. Daar gaat voor mij geen Zenith verandering in brengen. Daarnaast is de Zenith een stuk duurder heb ik sowieso weinig met dat merk. ![]()
Is inderdaad zo.
En dat merk je ook. Andere klasse.
Precies dit.
Aangezien hij aangeeft een Zenith te overwegen is het prijsverschil niet relevant in deze.
Het is een beetje als iemand die twijfelt tussen een Submariner en Rolex GMT aanraden een Seiko 5 te kopen omdat je als SeikoEd hetende deze mooier vindt.
![]()
Je kunt ook overdrijven. Je hebt het over 40% prijsverschil ofzo tussen de Zenith en de Tag Heuer. Beide in house uurwerk, klasseverschil is echt niet zo groot. Prima als jij 100% voor de Zenith zou gaan, maar ik zie het ook gewoon als een serieus alternatief.
Zo’n Carrera is toch relatief goedkoop voor € 6.850 als ze € 8.100 voor een Monaco Steve McQueen durven te vragen waar een Selita uurwerk in zit.
Dat dus.
Beetje kansloze vergelijking, @willemC ook, verder. Maar dat begrijp je zelf, hoop ik, ook wel. ![]()
Oneens. Misschien wat aangedikt om mijn punt duidelijker te maken.
Ik blijf bij mijn standpunt dat het vreemd is om bij een beter afgewerkt horloge een advies te geven een goedkoper minder afgewerkt alternatief aan te bieden waar niet om wordt gevraagd.
Hoe kom je daar bij? Er werd wel om suggesties gevraagd.
Oh excuus. Daar overheen gelezen. Dacht dat het ging over de keuze uit foto’s.
Neemt niet weg dat ik dan het advies om voor de tag > de zenith te gaan vreems vindt als klaarblijkelijk zenirh binnen de financiële mogelijkheden behoort.
Maar ik ga er nu over ophouden. Geen zin verder dit topic te vervuilen.
Excuus aanvaard.
Echter blijf het oneens met jouw mening. Ik vind de glassbox Carrera een prima alternatief voor de voorgestelde Breitling, Omega en Zenith. En ik zal dit nu en in de toekomst ook blijven aandragen, in dergelijke situaties.
Wat mij betreft is deze discussie nu ook gesloten. ![]()
Ok, wel beloven om hem eens te passen ![]()