Jouw collectie op één foto deel XII

Yaaa deze zijn top… of doe eens gek :ok_hand:t3:

15 likes

Mooie collectie, eigenlijk niks nodig als je wat wilt toevoegen zou dit mijn advies zijn.

5 likes

Lekker setje! Welke draag je het meest?

De Zenith, dat was de eerste. Altijd wel een horloge gehad, maar toen pas aangestoken door het virus. Door de inflatie destijds holde mijn spaargeld achteruit zonder dat ik er iets mee deed. Ik heb verder niet zo veel wensen, dus dan maar een mooie klok om mijn pols. Het zou mijn enige zijn, maar elk jaar komt er eentje bij. Maar die eerst draag ik het meest.

1 like

De Zenith is harder achteruit gelopen dan de inflatie… :sweat_smile:

#beenthere

1 like

Gekocht om iets te doen met mijn spaargeld, niet als investering. Dan had ik wel aandelen of crypto kunnen kopen.

De Seadweller is verkocht maar ik heb er nog teveel voor mijn gevoel.:face_with_peeking_eye: Stel ik mag er 5 houden, Welke zouden jullie zeker in de collectie houden?

37 likes

Gevaarlijk forum…vooral voor je portemonnee en je relatie :wink:

2 likes

Zou ik doen :sweat_smile: De linker proplof, speedy en DJ sowieso, dan de Navitimer óf Heuer en dan de Panerai linksboven (als ik die kon hebben, anders die op denim)

3 likes

Die Oriënt zit mij al jaren aan te staren…

Het is dat ik al teveel horloges bezit want anders…

1 like

Ik vind die accutron met de groene band erg gaaf! Sowieso heb je een erg diverse collectie, leuk om te zien!

1 like

Monsterlijk mooie collectie! Super gevarieerd ook. Die Vacheron is ook echt prachtig.
Snap alleen die wannabe Pelagos FXD niet.

1 like

Heel toevallig heb ik m gisteren verkocht… het is een knapperd maar ik merkte dat ik m amper droeg. Nu op zoek naar iets anders leuks…

1 like

In elk geval houden

Qua diversiteit en originaliteit heb je een voorbeeld collectie. Chapeau

3 likes

Persoonlijk vind ik die Vacheron Historiques American 1921 een van de tofste horloges op het forum! Die zou ik zeker niet wegdoen :smiley:

3 likes

Alstu.

4 likes

5 is nu wel een beetje weinig natuurlijk.

2 likes

Zo’n toffe collectie. Echt geen doorsnee keuzes, dat kan ik wel waarderen.
Ik zou zeker deze niet houden!

6 likes

De 5de kiezen was best moeilijk. Uiteindelijk werd het de pam, maar het had net zo goed de sinn of die andere pam kunnen zijn. Je hebt er werk mee in ieder geval.

5 likes

Ik kan mijn post niet meer aanpassen, maar niet moet weg. :face_with_peeking_eye:

2 likes