![]()
Nog* een knaller ![]()
Op Temu/Ali heb je hele mooie kistjes in walnoot hout. Als je je collectie niet verder wil uitbreiden, zou ik toch investeren in een houten kistje van 6 (want een collectie is nooit eindig) Jouw horloges zullen beter tot hun recht komen. Ik had vroeger ook zo’n doos zoals bij jou op foto, maar ben echt tevreden dat ik deze heb ingewisseld. Mooie verzameling, trouwens ![]()
Mooie collectie! Een beetje Rolex-heavy maar die gouden knaller van een Breitling springt er echt uit!
Wat een prachtige collectie ![]()
Ik heb hem weggedaan voor te vernieuwen.
1 van de op mijn pols meest fijn dragende horloges die ik heb gehad.
Super breed inzetbaar ook.
Echt wel een winnaar!!
Hele mooie set man. Geniet ervan.
Wat een heerlijke collectie ![]()
Prachtig ![]()
Beautiful! Mooie collectie man.
Leuk setje. Veel klassiekers. Would bang.
Hoe vind je de Inginieur ? Is dat echt iets?
Heb ik ook, alleen jammer dat een Seadweller er niet in past. De bezel raakt dan het glas!
mooi kistje wel, voor horloges tot 12mm dik zou ik zeggen.![]()
Bedankt allen! Het zijn natuurlijk allemaal wel redelijk veilige usual suspects, maar daar ga ik gewoon het beste op.
De ingenieur draag ik verre weg het meeste sinds ik die in juni heb gekocht. Echt een aanrader wat mij betreft.
Hmm, ja, als ik onvoorzichtig ben raakt de Navitimer het glaasje ook. Maar het ligt er, zoals wel vaker, een beetje aan hoe je hem erin stopt.
Het begon allemaal met één Diesel, maar al snel had ik de smaak te pakken en voor ik het wist was ik horloges aan het verzamelen ![]()
Van rechtsboven naar linksonder:
Longines Ultronic – Een recente aankoop. Ik was meteen enthousiast over de vintage uitstraling en de stemvorktechniek. Geweldig hoe de secondewijzer zo vloeiend beweegt.
Citizen Promaster Marine Titanium – Mijn duikbeest. Ziet er groot uit, draagt ook groot, maar is vederlicht.
Casio GST W110 – Mijn ‘beater’-horloge. Wanneer ik klus of sport, is dit mijn vaste keuze. Je zou er letterlijk een spijker mee in hout kunnen slaan.
Swatch WE’REALLGONNADIE – Vond het ontwerp geweldig, maar ik draag hem niet, dus hij mag weg.
Luminox Atacama Field – Dit is mijn avondhorloge. De verlichting (met tritium tubes) is fantastisch.
Casio SKX1000 – Ik heb een zwak voor vintage jaren ’90 ontwerpen, en deze voldoet aan alle eisen.
Diesel DZ-2030 – Mijn allereerste horloge; hiermee is het allemaal begonnen.
Militado ML-16 – Ik wil graag een Sinn, maar mijn budget zegt ‘nee’. Daarom dit hommage-model gekocht om te zien of de stijl me beviel blijkt toch wat te klein voor mijn smaak.
Seiko SQ 100 – Gekregen van mijn schoonvader, een mooi cadeau met een persoonlijk verhaal.
Seiko SRN055 – Mijn tweede horloge, en het eerste waar ik echt trots op was. Draag ik af en toe nog steeds.
Casio Filmwatch FS-04 – Nog zo’n vintage ogend model met dual time. Supertof horloge, maar ik draag het te weinig, dus hij gaat weg.
Tissot PRX Quartz – Mijn dress watch voor de chique gelegenheden ![]()
Niet op de foto, maar wel in de lade van de ‘minderer goden’:
Drie Swatch POP-horloges met de meest typische jaren ’90-graphics.