Kistje sinds vandaag weer compleet a.g.v. aankoop nieuwe Rolex.
Kistje kan wel tegen een stootje
![]()
Wat zoek je nog voor het laatste vakje ?
Smullen!
Lekker hoor ![]()
Die is echt stevig, super blij mee.
Ik heb nog een Fossil, maar wacht op een nieuw bandje. Deze is ter opvulling.
![]()
Gefeliciteerd! De Aquaracer en Carrera zijn trouwens
![]()
Mooie collectie! Alleen zou de zwarte Oyster Perpetual upgraden voor een Datejust. Je hebt namelijk al een prachtige blauwe OP.
Dat zou nog een mooie aanvulling zijn!
Ik heb de 126200 gehad, maar de bracelet was een krassen magneet ![]()
Koffertje vol, ik heb nog enkele horloges maar die draag ik nooit. Dit zijn mijn mooiste horloges die ik ook allemaal draag.
Zet je kopje koffie er eens op dan!!!
Ok, de onhandigste koffietafel ooit dan…
Meest linker een iwc da vinci?
Een heerlijk kwartet ![]()
Hierboven een Breitling box en jij een aparte box voor Certina en Tissot pfffff ik kom nooit verder dan mijn 2 stuks collectie en dan heb ik al moeite met kiezen.
Gefeliciteerd man, lekkere collectie.
3 is voor mij ook de max, prachtige GS Martijn.
Super aanwinst.
hahaha, en hij vindt het allemaal maar goed.








