Jouw collectie op één foto deel XII

Kistje sinds vandaag weer compleet a.g.v. aankoop nieuwe Rolex.

42 likes

Nu met de Duro erbij:

30 likes

Kistje kan wel tegen een stootje :rofl: :+1:
Wat zoek je nog voor het laatste vakje ?

Smullen!

1 like

Lekker hoor :ok_hand:t2:

1 like

Die is echt stevig, super blij mee.

Ik heb nog een Fossil, maar wacht op een nieuw bandje. Deze is ter opvulling.

1 like

En weer naar 3 stuks. Ik wilde een netter horloge erbij en dat is de Grand Seiko geworden.

74 likes

Er is een Tag Heuer bijgekomen.

68 likes

:ok_hand:

Gefeliciteerd! De Aquaracer en Carrera zijn trouwens :star_struck: :+1:

Het lukt alleen niet op één foto, aangezien ik het meeste extern in de kluis heb liggen :joy:


28 likes

Mooie collectie! Alleen zou de zwarte Oyster Perpetual upgraden voor een Datejust. Je hebt namelijk al een prachtige blauwe OP.

1 like

Dat zou nog een mooie aanvulling zijn!
Ik heb de 126200 gehad, maar de bracelet was een krassen magneet :joy:

41 likes

Koffertje vol, ik heb nog enkele horloges maar die draag ik nooit. Dit zijn mijn mooiste horloges die ik ook allemaal draag.

28 likes

Liefste koffietafel ooit

60 likes

Zet je kopje koffie er eens op dan!!!

12 likes

Ok, de onhandigste koffietafel ooit dan…

13 likes

Meest linker een iwc da vinci?

Een heerlijk kwartet :star_struck:

Hierboven een Breitling box en jij een aparte box voor Certina en Tissot pfffff ik kom nooit verder dan mijn 2 stuks collectie en dan heb ik al moeite met kiezen.

Gefeliciteerd man, lekkere collectie.

3 is voor mij ook de max, prachtige GS Martijn.

Super aanwinst.

hahaha, en hij vindt het allemaal maar goed.

3 likes