Ho is even: en zij vindt het allemaal maar goed. Dit is mijn prinsesje ![]()
Met een beetje fantasie is het een 3970 van een ander merk, maar het is een 3750…
Sorry ![]()
Erg nice kerel.
Nou Haha elke keer wanneer ik denk nu .aak ik een collage voor dit topic veranderd er toch weer iets.
Ik wacht nog even tot 2de helft december alvorens ik mijn 2025 collectie durf te posten.
Pas dan vertrouw ik mijzelf soort van genoeg dat het een stabiele collectie zal zijn voor de rest van het gehele jaar…
Haha
.
Dat is bij mij ook meestal een delicate zaak ![]()
Maar we gaan wat renoveren hier in het voorjaar, dus ik ga het eventjes rustiger aan doen vanaf nu ![]()
Een deel van de… maar wel op 1 foto ![]()
…zelfde groep maar dan een lume shot…
Die Seamaster is echt bizar, 23 jaar oud en gloeien als een dolle.
Groeten
Rutger
Mooi spul!
Zeker, en soms een beetje mee spelen… ![]()
Groeten
Rutger
![]()
Die wordt niet voor niets een Seemaster genoemd. Sea what I did there ![]()
Maar zonder dollen, mooie collectie. ![]()
Heerlijk! ![]()
Prachtig ![]()
Top kwintet. Gefeliciteerd met de prachtige blauwe NA. Perfecte toevoeging ![]()
Onderweg naar een uitgedunde collectie met exemplaren die allemaal daadwerkelijk regelmatig gedragen worden.
Nog twee verkopen en we zijn hier.
Welke 2?
Ik zou toch zomaar denken dat de Pelagos het beste duikhorloge is dat je kan bedenken. Op die wat onzinnige sunburst na vind ik hem eigenlijk nagenoeg perfect. Vanwaar moet hij bij het grof vuil?





