Jouw collectie op één foto deel XII

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Top kwintet. Gefeliciteerd met de prachtige blauwe NA. Perfecte toevoeging :ok_hand:

1 like

Onderweg naar een uitgedunde collectie met exemplaren die allemaal daadwerkelijk regelmatig gedragen worden.

Nog twee verkopen en we zijn hier.

74 likes

Welke 2?

En een Junhans Max Bill Chrono.

Oh, verdomd, ik heb nog een Max Bill. Nou ja, we zien wel.

8 likes

Ik zou toch zomaar denken dat de Pelagos het beste duikhorloge is dat je kan bedenken. Op die wat onzinnige sunburst na vind ik hem eigenlijk nagenoeg perfect. Vanwaar moet hij bij het grof vuil?

1 like

Je hebt gelijk. Maar veel dragen doe ik hem toch niet. En ik dacht, laat ik eens de horloges die in nooit langer dan een dag aaneengesloten draag eens opruimen.

4 likes

En wat ga je doen met vakanties? Speedy?
Ingenieur? Voor die weken is een Tudor wel relaxt.

Ik zou 1 speedy ruimen (waarschijnlijk de zwarte)… en 1 van de ronde jlcs denk ik. Waarschijnlijk de stalen omdat je met de reverso al iets hebt. Ondanks dat ik die stalen wel erg sympathiek vind.

2 likes

Nee hoor. De zwarte Speedy is de laatste die vetrekt.
Maar voor vakanties is een duiker wel fijn, da’s waar. En de Pelagos is ook ideaal dan. Maar ik neem altijd minstens twee horloges mee op vakantie en draag de Pelagos dan eigenlijk enkel naast het zwembad. Kan ook met een Casio dan denk ik.
En de JLC’s mogen voorlopig blijven, waarbij de gouden en de Reverso de meest blijvende blijvers zijn.

6 likes

You do you uiteraard.

2 likes

Daar mag je me gerust een pb voor sturen :+1:

2 likes

Prachtig! Is de OP 41mm?

1 like

Ja mooi eind setje voor dit jaar :ok_hand:

1 like

Nog zo een fijne set :ok_hand:

1 like

Prachtige set Rob :ok_hand:t2:

1 like

60 likes

Ja, 134300

1 like

Prachtig, geniet ervan en welke is je nu je favoriet?

1 like

Pfffff moeilijke vraag. M’n hoofd zegt de JLC, m’n hart de Batgirl, maar uiteindelijk is het een horloge wat ik steeds pak om te dragen, en dat is de 16710 pepsi, de Speedy, en misschien wel de nieuwe OP.
Het is vragen om welk kind van je je favoriet is. Lukt niet :grinning:

4 likes

Ha. Helemaal gemist dat je de IWC hebt :grin:

2 likes