Jouw collectie op één foto deel XII

Volgende week binnen.

1 like

Ahhhh :grin: Goeie keus!

36 likes

Gaaf ding blijft t

2 likes

Zo’n collectie verdient een duidelijkere foto :wink:

2 likes

Blij mee dus? Goede fit ook? Desnoods kun je er een sluiting met micro verstelling voor bestellen, maar als dat niet hoeft is dat natuurlijk beter (en mooier).

2 likes

Heel blij mee. En ja, ik heb de sluiting van de pilot erop. Miste toch de micro verstelling. Niet mooier, wel een stuk praktischer.

1 like

Ik heb anderhalf uur bij de boutique gezeten met 12k en een beetje in mijn zak en ze hebben ALLES geprobeerd maar hij zat of te strak, of te los. Ze waren er doodziek van maar trokken uiteindelijk zelf de stekker eruit :sweat_smile:. Gelijk heb je met die sluiting.

2 likes

Juh, blijft toch een dingetje met dit soort banden. En dan heeft de IWC nog korte en lange schakels.

Hier zijn er een aantal horloges uit en is de gouden polerouter date in de collectie gekomen. Verder consolideren bevalt wel. Gaan dus nog wel een paar uit.

40 likes

Bijzonder mooie collectie! Heb je een paar favorieten of komen ze allemaal aan de beurt?

1 like

Juiste kleur!!

1 like

Lijkt me allemaal heel mooi, maar heb je ook een foto waar ze scherp opstaan of van dichterbij :sweat_smile:

Je kan een foto vierkantje vullen met meer horloge en minder arm of pols :sunglasses:

2 likes

De polerouters, white shadow en gouden longines tre tacche zijn duidelijk favoriet en worden het meeste gedragen. Vandaar ook dat wwarschijnlijk een aantal van de stalen longines en mido eruit gaan om nog een andere ‘blijver’ te kopen op den duur.

2 likes

Touché! Ik heb niet het grootste fototalent, maar ik zal op een later moment wat betere foto’s maken. De horloges verdienen het zeker😉.

2 likes

Fraaie stukken hoor!

1 like

Hoewel mijn stijl/smaak/collectie bijna 180gr anders is, vind ik dit een gewéldig mooie set :ok_hand:

1 like

Geinig gedaan, zo!

Maar, idd

En ik vind jouw Autavia GMT misschien wel het gaafste horloge op HF! Maar dat had ik geloof ik al 'ns gezeg… :thinking: :grin:

Is dat wat trouwens, die Jopen-variant? Is ook weer tijdelijk/seizoensgebonden, zeker?

1 like

Haha snap ik helemaal. Bedankt voor het antwoord

1 like

39 likes

Mooie gevarieerde collectie!

1 like