Jouw collectie op één foto deel XIII

Dit setje geselecteerd voor de roadtrip in de TT. Sinn moest zoiezo mee want daar gaan we langs. Seamaster is al bijna 23 jaar soort van daily. Nomos is gewoon een heerlijk horloge. Alle 3 hebben ze een bijzondere betekenis voor mij.

Groeten
Rutger

37 likes

Dat moet lukken zo :+1:t2:

Afgelopen tijd wat geschoven richting de microbrands en dat bevalt.

De VPC draag ik veel, erg mooi en fijn dragend horloge en past perfect om mijn pols.

De Serica is vandaag binnengekomen en de eerste indrukken zijn heel goed.

Eruit zijn de Zenith en een Seiko. Zenith kwam de kist niet genoeg uit en Seiko moet ik na 3 Seiko’s gewoon niet meer doen.

49 likes

De Serica is top :+1:t2: kon alleen zelf niet wennen aan de aansluiting op de kast van de band.

1 like

Super aanwinst die Serica!

Goh! :grin:

1 like

Ik denk dat ik morgen eens ga kijken bij de AD. Ik vind hem toch wel erg mooi :star_struck:

1 like

Poaahh mooie verzameling… :ok_hand:

1 like

Leuk setje :+1:

Ik mis nog wel wat kleur én AP…

Oftewel, wat een waanzinnige collectie!

6 likes

Allemaal prachtig. Maar rechtsonder blijft voor mij de absolute topper. De ultieme dresser.

1 like

Zaterdag!! Ik ga hem zelf halen :muscle:

:crazy_face::joy:

8 likes

Ben ik natuurlijk met je eens :wink:. Dank dank

Er zijn nog mooiere. Bijvoorbeeld een hele strakke 2508 of een 2526 (met edelmetalen band :star_struck:) maar dan ga je al naar het dubbele qua prijs van deze.

Elke keer als ik deze omdoe wordt ik weer verliefd. Echt een horloge wat in het echt zoveel mooier is als op welke foto dan ook. :ok_hand:

2 likes

Gewoon meegeven dat het voor je vrouw is.

1 like

Dit is wel echt smullen hoor. :ok_hand:

1 like

Held. Iemand moet het doen :joy:

1 like

Op basis van enkel foto’s zijn de verschillende referenties voor mij niet goed te vergelijken. Maar die zalmkleurige plaat lijkt me moeilijk te overtreffen!

1 like

Tja Brickie, dit is gewoon geweldig. Ook zonder de sideshi… eh collectie :grin:

4 likes

Dat lijkt me prettig kiezen elke ochtend. En middag, en avond.

Mooi hoor, echt niks op aan te merken.

1 like

Prachtige collectie. De Patek Calatrava helemaal.

1 like

Blijft een knappe verzameling. Erg mooi :ok_hand:t2:

1 like

Prachtige hoofdcollectie :+1:

1 like