Jouw collectie op één foto deel XIII

Die Zenith blijft :heart_eyes:.

2 likes

Super trio!

1 like

Heel blij met deze collectie.

60 likes

Je haalde me de woorden uit de mond. :slight_smile:

Terecht. En het is overzichtelijk.:slight_smile:

1 like

lekker setje!

@Sjoesbal @Tudor95 : zijn dat die nieuwe 39mm Longines duikers? Mooie zeg!

1 like

Ja de hydroconquest 39 in grijs/zwart

2 likes

28 likes

63 likes

Hele mooie set. Hoe is het met de Zenith? Ik meen eens gelezen te hebben dat je deze aanvankelijk (te) weinig droeg, waardoor in het blauw? Krijgt hij inmiddels meer pols tijd? Ik vind het een prachtig ding :ok_hand:

5 likes

Wat is het referentienummer van die zenith?

De zenith is nog steeds mijn mooiste horloge, helaas draag ik deze enkel rond de winterperiode als het wat kouder is met een lange jas.

in de zomer ben ik geen fan van leder.

Soms twijfel ik om hem te verkopen, maar ik weet als ik deze wegdoe dat ik er vroeg of laat toch spijt van ga krijgen

5 likes

Goed trio!

Bevalt de Longines beter op de oyster? Ik zit al een paar dagen met de groene variant in mijn hoofd. Hoe verhoudt de kwaliteit zich t.o.v. de Tudor?

01.0240.410 meen ik.

3 likes

Dat kan ik je garanderen Arthur :wink:

1 like

Hij is echt heel gaaf! Zou zonde zijn. Zou ‘m graag eens in het echt bewonderen. Op de foto’s al :ok_hand:

2 likes

Geen idee vanwaar je bent maar de koffie staat altijd warm voor een horloge liefhebber

4 likes

Beiden de mesh als de h link dragen super comfortabel. De mesh heeft meer presence en de h link heeft de betere kast aansluiting waardoor het horloge wat voller oogt. Beiden hebben dezelfde micro adjust

3 likes

Update

30 likes

Mooie collectie heb je, Rens.

1 like

Thanks! Ik lees nu terug hoe het klinkt over die doos rechts, ik heb natuurlijk alleen de doos gekregen. Ik heb inmiddels twee horloges verkocht, de kleine tag-heuer en een dames citizen😁. Terug 1, Tag Heuer formula 1 chronograaf.

1 like