Jouw collectie op één foto deel XIII

Is mooi zo :ok_hand:

De essentie, heerlijk

De Explorer draag ik 't meest, gevolg door de Tudor. Maar die Seiko is een fijne grab and go en een fijne afwisseling.

Ik wil de Seiko tzt wel upgraden naar een mechanische chrono maar dan het liefst iets van 36-37 mm. De Seiko is niet eens zo groot maar dat voelt wel zo als ik een tijdje die andere twee gedragen heb :wink:

Als je er één toe zou voegen zou ik voor de Explorer gaan, maar qua prijs totaal niet te vergelijken natuurlijk. De Explorer zou m’n one watch collectie kunnen zijn.

1 like

Eigenlijk is drie ook prima. Ik kan zelf echter moeilijk afscheid nemen van een aantal horloges. Maar misschien moet ik ook wat verder afbouwen en misschien mag deze wel weg:

Je ziet ze niet zoveel in 42mm, maar aan twee sportieve horloges heb ik misschien wel genoeg (Ingenieur en Speedmaster).

14 likes

Met de BB GMT erbij even rust. Voor nu… :upside_down_face:

43 likes

Zeker :ok_hand:t2: niets meer aan doen.

Prachtig 8tal Patrick :+1:t2:

2 likes

Snap ik, ik heb hetzelfde met mijn MN FXD, echt een heerlijk comfortabel horloge. Ik heb nu een andere strap erop dan de MN die ik eerder had (Delugs Fixed Delcro) en nu heb ik geen stof meer onder de kast. Dan dragen ze nog beter!

Als het even niet zo nauw steekt dan draag ik de Tudor. De “mooiere” stukken ben ik wat spaarzamer op, dus een FXD is gewoon top in een set van 3 :ok_hand:

6 likes

Klein beginnen:)

18 likes

Niks mis mee! En (hoewel ze wel goed gedragen lijken :wink:) goede bandenkeuze ook! :+1:

Wat niet extern ligt

54 likes

Volledig in storing hier omdat de foto ondersteboven staat.

Wel tof toen ik eenmaal was bijgesteld🤣

1 like

Kijk een INOX! Gave set hoor.

1 like

Welke band zit er op de speedmaster?

Ik ben er ondersteboven van!

1 like

Doen

1 like

Prachtig

1 like

Uncle seiko :slight_smile:

1 like

Best wat wijzigingen de afgelopen tijd. Voorlopig verder met deze twee!:slightly_smiling_face:

52 likes

Snap ik. Mooie combi.

1 like

Top duo!

1 like