Jouw collectie op één foto II

Ik denk goed…
mijn vrouw draagt ‘m redelijk vaak.

2 likes

Hahaha ja typisch. Mijn vrouw zei al dat als ik de OP kocht zij 'm ook kon dragen :smile:

1 like

Kan ook prima :stuck_out_tongue: door de lugs van de OP 34mm zie je nauwelijks verschil in size met bijv. een DJ 36mm

15 likes

Nou, ik heb deze voor m’n vrouw gekocht.
34mm vind ik echt te klein voor mij.

Ah dacht dat het de 36mm was

1 like

Lukt nog steeds niet om mooie foto’s te maken met mijn Huawei. Maar heb een Oris toegevoegd aan de collectie, dus toch maar een aantal update pics.




Klikken op de foto’s voor iets scherper beeld aub! :+1:

22 likes

Mooie toevoeging, vind de Oris het mooiste van het stel, dus goed gedaan :+1:t2:

1 like

Thanks! Hij misstaat zeker niet tussen de horloges in het wat duurdere segment.

1 like

Fraaie collectie met schitterend horloges!

Update:

Longines er uit
Tag er uit
Breitling er uit

Ook nog iets in dan?
Ja hoor… een 1503 :heart_eyes:

Het is nu dus een soort van 3 piece geworden met De Ketelaars, Pepsi en Golden boy.

64 likes

Mooi trio! Hoe bevalt die 1503??

1 like

Heel goed! Hij is echt heel mooi.
Zeker voor iets sjiekere momenten. Met hempie en jasje:

16 likes

Dit moet haast wel de coolste three piece collectie hier op het forum zijn! Echt heel gaaf!

4 likes

Dank! Dat denk ik bij lange na niet, er zijn hier echt epische collecties. Máár het zijn iig 3 heel coole horloges. :pray:t2:

2 likes

Damn!
Wat een collectie :ok_hand:

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Fak, wat mooi!! :drooling_face::heart_eyes:

1 like

Oh, die nieuwe DJ heb ik even gemist. Gaaf, je hebt nu idd een mooie set bij elkaar! Nog steeds aan het twijfelen m.b.t. de GMT?

1 like

De nieuwe vitrine met de horloges die niet tot nauwelijks gedragen worden.

image

image

14 likes

Dank! Het is alleen de Date. Mooie beginner 18k Rolex :wink:.

Steeds minder. Ik vond de premium belachelijk. Voor 8K kocht je een paar maanden terug nog een Sub date toen de gmt ook al 16k+ deed. Maar aangezien ik hem voor list had vond ik dat het geld in de horloges moest blijven. En kon niks mooier bedenken dan de Pepsi. En nu het gat steeds kleiner wordt met de andere gewilde rolexen lost dat probleem zich vanzelf op. Ik vind een Hulk en de SD4K ook mooi… maar voor het verschil van 2k en 4k respectievelijk heb ik veel liever de Pepsi. Dus dat :wink:

5 likes