Jouw collectie op één foto II

Helemaal eens, zou ik hem absoluut niet voor wegdoen.

2 likes

Dan zou ik ook de Pepsi houden! Vind hem ook mooier dan de andere twee.
Dacht dat je er mogelijk een DD voor wilde, maar lees ook lang niet alles. :wink:

1 like

Een gouden Rolex is idd heel cool. Zelfs een tekening over gemaakt met @HanDavinci in de hoofdrol.

Maar ik denk niet dat het de tand des tijds gaat doorstaan. Nu is het weer even hip. Maar over een paar jaar is het weer voor autoverkopers denk ik. Dus daarom de 1503 of misschien nog een gouden DJ. Minder afbreukrisico. Maar liever er nog een 1603 bij. Ik denk dat Pepsi tijdlozer is en over 10-20 nog steeds goed draagbaar.

12 likes

Opzouten met die Pepsi @Jurk! Go Day-Date. Mod ik je er een SKX bij voor het ruige werk. :sunglasses:.

Ze doorstaan al 50 jaar de tand des tijds. :smirk:

4 likes

Oh ja,… houden die Pepsi @Jurk! Dan krijg je van mij een ,… een,…ach, laat ook maar.

5 likes

:wink:

1 like

Welke band moest nu ook alweer waar op :thinking:

20 likes

Weer flink veranderd in het afgelopen jaar:


Met nog een gshock als beater. Er moet nog een witte topper komen volgend jaar, ik twijfel nog tussen een moderne Omega constellation, een Rolex OP39 of een Seiko SJE073.

Hier de horloges één voor één:

Dit was de oude collectie begin dit jaar:

33 likes

Ziet er bijzonder uit, die Evant!

1 like

zeer mooie collectie :+1:

1 like

Bedankt! Heb hem voor de plaat gekocht, maar ik kon uiteindelijk niet wennen aan de 14mm dikte helaas, de kast was daardoor wat uit verhouding

Dat is vrij dik inderdaad, hoe dan ook… Huidige collectie zeker top! Vooral die mooie Oris😉

1 like

Mijn 5 stuks collectie:


Fijne dag!
Swiffer.

18 likes

Prachtig Jurk!

1 like

Helaas maak ik mijn foto’s met een potato-cam (in tegenstelling tot horloges geef ik geen geld uit aan een mooie telefoon :wink: ), maar ik wil hier ook een keer iets delen van mijn collectie op dit moment.

VLNR:
P1lor One ; JLC Master Ultra Thin Moon ; Holthinrichs Ornament Delft Blue ; Omega Constellation ; Grand Seiko SBGX061

Op naar een mooi 2020!

46 likes

Prachtig Rob!
You are on a Roll :dancer::drum:

5 likes

Kleine edit. Duiker eruit, DJ erin. Iets meer afwisseling in de collectie.

32 likes

Die DJ staat bij mij ook hoog op het lijstje
Verder prachtige collectie

1 like

Mijn ongeregeld zooitje tot nu toe.
Breitling superocean eruit, oris 65 erin :sunglasses:

15 likes

Die zag ik niet aankomen. De 14060 eruit? Ik zou dan eerder de 16570 geslachtofferd hebben.

1 like