Jouw collectie op één foto II

Nope de 16570 is mijn dagelijkse topper! Die mag niet weg. Deze sub had geen datum en daarvoor kijk ik vaker op een horloge dan voor de tijd :joy:.

Maar snap je wel, meer mensen zullen dat denken, maar voorlopig geen spijt. Als ik ga duiken doe ik wel een Seiko om.

3 likes

Dan had je ook een kalender kunnen kopen lol

2 likes

Beetje lastig om de pols… en minder mooi

3 likes

Ach, ik ben meer dan 25 jaar autoverkoper geweest. Zijn ook maar mensen…:joy:

2 likes

Eind van het jaar ook maar een keer de collectie op één foto. Geen lijn in te ontdekken zullen sommigen zeggen, anderen noemen het gevarieerd. Ik houd gewoon van afwisseling.
Let niet op de bandjes. Die stalen retroband is inmiddels bij iemand die daar wél de juiste polsen voor heeft en de Alpinist staat alweer op de two tone.

Voor al die Rolex/Tudor/Breitling-mensen die denken “wat ligt daar nou weer?” een kleine uitleg.
Linkerhelft de Seiko’s, met de klok mee (jaja): 6119-8163 uit 1971, SRPC54J1Blue Planet, SRPB43J1, SARB017 Alpinist, SNKL48K1 en 5126-8110 uit 1968.
Rechterhelft met de klok mee: Pellikaan Flying Dutchman, Seagull 1963, Glycine Airman 18 Royal GMT, Casio A500WEGA-9EF, Dan Henry 1964 en de Omega Constellation uit 1966.

22 likes

Schitterende afwisselende collectie vind ik @blauwbeer ! Stuk voor stuk mooie toevoegingen geweest dit jaar :+1:t2:

1 like

Dank. Mijn eerste automatisch horloge was de Orient die ik van jou kocht vorig jaar. Ik had toen alleen maar een Avi-8, een Calvin Klein, een Swiss Military en vier Swatches. :grin:

1 like

Gaaf trio!

1 like

Oelala!! Wat een mooie collectie, zeer divers ook!

1 like

Zeker! En innovators. Zagen al in de dat zo’n gouden Rollie de bom is voordat onze influencer @HanDavinci dat door had. :grin::metal:

1 like

Thanks!
Er zitten overigens maar twee Divers tussen hoor… :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Vandaag de Nomos binnen gekregen waarmee mijn trio weer compleet is.

23 likes

87 likes

Mooi trio! :+1:

Drie vintage en drie op vintage geïnspireerd. Het gaat de goede kant op :wink:

1 like

Aangezien ik in een andere vijver vis is dit voor mij next level shizzl. :heart_eyes:

1 like

Mijn laatste SOTC van 2019. Ik heb veel veranderd in de afgelopen maanden. Van dit:

Naar dit:

Doelen voor aankomend jaar: een Glycine Airman en een Doxa erin.

16 likes

9 likes

Certina DS2, seiko sarb033, metalen gshock
En 3 polerouters.

25 likes

Ik zou m nog even draaien :grin:

Edit: niks gezegd 🤦

1 like