Jouw collectie op één foto II

Fijn om weer thuis te zijn herenigd met de collectie 🥰

25 likes

Heb jij één tafeltje in heel je huis waar je je spullen mag neerleggen? Of is dit meer voor de foto?

11 likes

Kleine update, TH eruit Sinn erin (wat duikers betreft)

Groeten
Rutger

31 likes

Oke oke. Die onderste. Welk type is dat? Dit is hem toch serieus wel. Zal wel weer de allerduurste Rolex ever zijn, mezelf kennende? Heul mooi.

1 like

Gaaf die Heuer… ik ben aan het sparen voor een Autavia 1163 Viceroy :sunglasses:

1 like

Het is niet de allerduurste Rolex ever, maar goedkoop is anders. Het is de 18239.

1 like

Ik volg het niet meer dagelijks, maar eh:
Waar is je Explorer heen? Had je die niet al terug?

2 likes

Wat is dat horloge links onderin?

Geen duiker toch?

Mag je vakantiebeater niet op de foto?

1 like

Opmerkzaam. Wat een vreemde eend in de bijt.

Vertel er eens iets meer over, @RLC. :clap: Heb jij er nog andere foto’s van?

Low budget collectie.

36 likes

Dat is een vintage Eterna Sonic Electronic ESA9162 met een stemvork uurwerk. Erfstuk van mijn opa.

1 like

Een horloge met een verhaal dus. Zeker eens voorbij laten komen in Wat dragen wij vandaag… Oké? Leuk, man.

1 like

Mooie collectie…:grinning:

1 like

Coole duiker middenvoor. :+1:

1 like

Low budget ? Ik zie een monster een skx007 o.a.

Leuke collectie .

1 like

Thanks. Het is een SKX013, de iets kleinere versie. :sunglasses:

1 like

Thanks. Hij heeft een roulette datumschijf wat ook best grappig is. Nooit eerder gehad.

10 likes

Nee Explorer I destijds verkocht en een nieuwe Sub no date gehaald. De Explorer laatst op de foto was de Explorer van mijn vriendin. :yum:


Ooit komt de Explorer I nog wel terug in de collectie. Maar voorlopig heb ik nog veel plezier met mijn Superocean II 42 en Tudor Pelagos 25500tn. Nog niet aan toe om die te verkopen om de Explorer I te gaan halen

6 likes

Nope die zit in een andere horlogedoos. De horloges op de foto zijn mijn core collectie. Het summum :sunglasses:

1 like

Toch benieuwd hoe ik sommige foto’s moet zien.

Je moet je horloges echt mee nemen, echt met het plan om foto’s te gaan maken.
Met je doos of ? op pad speciaal voor de foto of dit er gewoon bij nemen tijdens je dagelijkse wandeling?
Moet je hier ver voor?

Daarnaast, als je niet alleen bent dan vind je partner dit allemaal leuk en ok ipv gewoon van de vogeltjes te genieten?

Serieuze vraag dit.

6 likes