Jouw collectie op één foto II

Je geeft zelf al de antwoorden :joy:

:joy::joy:

Je kunt maar een hobby hebben toch ?

Is erg saai.

Inderdaad beter deze houden :ok_hand:

3 likes

Leuke low-budget collectie! :+1:

1 like

Als ik een weekend weg ga neem ik wel eens meerdere horloges mee in de travel pouches. Als ik dan met vrienden of laatst met mijn vriendin de duinen in ga om te wandelen dan worden er wel eens wat foto’s gemaakt voor mijn Instagram. Zowel mijn vriendin als mijn vrienden kunnen erom lachen en nemen mij zoals ik ben. Elke gek z’n gebrek.

Ik stop nou eenmaal veel tijd en energie in mijn horloge Instagram en volgende week zit ik op 5000 volgers. :yum:

6 likes

Duidelijk.

Geef je geen ongelijk hoor, als je daar plezier uit haalt is het toch helemaal goed!

Voor mij is dat echt wel anders .
Ik heb de telefoon vrijwel nooit in de hand als er iemand om mij heen is.
Laat staan dat ik dan een wrist shot oid maak.

Vrijwel elke foto wat geen wrist shot is heb ik in de ruimte gemaakt waar de horloge kluis staat.
Verplaats mij maar heel zelden weg uit deze ruimte voor een foto.

Zo zie je maar weer hoe groot de verschillen kunnen zijn.

On topic, geen veranderingen. Het zou raar zijn om precies hetzelfde tot in de treurigheid opnieuw te posten, dus heb ik ze maar in twee delen geknipt.

Groetjes.

31 likes

Ik wil nog steeds die roze!

PS, mooie collectie hoor.
Kan je alle kanten mee op, heerlijk.

1 like

En je krijgt hem nog steeds niet. Soms zit het leven tegen :sunglasses:.

1 like

:joy:

De OQ DD is voor mij veruit de mooiste :heart_eyes:

1 like

Kleine update; seikomatic en Olympic eruit, ‘rootbeer’ bullhead erin, dikke blij :hugs:.

Hele collectie past in de kist (m.u.v. de g-shocks). De tt Bulova is van mrs. wilfox. Helft van de collectie ‘modern’, andere helft vintage…

21 likes

Voor nu dit :

Bovenste 4 draag ik beurtelings, de Fromanteel als cadeautje van mijn vrouw zelden, en die rare onderste nog nooit gedragen.
De duikers hebben alle 4 hun charme, zitten allemaal lekker, plus een eigen gezicht. Upgraden? Tja, zou niet weten voor wat. Kan er qua duikers weinig op vooruit (want uurwerken interesseren mij niet), dressers hoef ik niet, drukke chrono’s ook niet behalve eventueel een Speedmaster, en vintage niet mijn ding.
De Aquis is het mooiste.
De SKX om af te raggen.
De Vostok het grappigste.
De MM200 fantastisch in alle opzichten. Dat is echt een topper.
Eigenlijk wel tevreden zo :slightly_smiling_face:

24 likes

Jij noemt het low budget, ik noem het een mooie collectie van een liefhebber :ok_hand:t2:

We hebben niet allemaal 20k om aan horloges stuk te slaan

7 likes

Helemaal mee eens…:grinning:

Plus dat ik mijn Seiko’s mooier vind dan de meeste rolexen.

3 likes

Een low budget kan minstens zo mooi zijn. Je moet gewoon een klik hebben met een horloge. Ik heb meer klik met bijvoorbeeld mijn Hamilton dan de meeste +2K horloges. De meeste he… :wink: Geniet er van :+1:

1 like

Als student zijnde, ben ik toch zeer tevreden met mijn collectie :slight_smile: let btw niet op de verschillende tijden. Watchwinder is onderweg en van twee horloges dient de batterij vervangen te worden…

Correctie, heb de Skagen aan een vriend gegeven :slight_smile:

17 likes

Zitten zeker mooie exemplaren tussen :ok_hand: goed bezig

1 like

Huidige 3 piece collectie.

Vorig jaar voor de zomer bijna alles verkocht om me te focussen op een andere hobby (nieuwe racefiets). Na een tijdje bijna alleen de Garmin gedragen te hebben nu toch weer wat meer naar horloges aan het kijken en de Omega AT aangeschaft. In ieder geval blij met de huidige combi :slight_smile:

14 likes

Die hamilton! Ik heb de oude in het zwart :blush:

Die had ik ook zo maar kunnen kopen… maar zoals je wellicht ziet is blauw mijn kleur! Dus toch op deze uitgekomen.

Overigens ben ik momenteel verliefd op mijn 2-Liner.

11 likes

In afwachting van de Grand Seiko Snowflake.

28 likes