Jouw collectie op één foto II

Top!!! :smiley::+1:

1 like

Mooie collectie.
Die blauwe Omega Cosmic vind ik wel heel erg lekker!

1 like

thanks! dat is hij ook zeker. Prachtige sunburst wijzerplaat. Wel wat klein voor de meeste mensen en wat lastig te combineren met bandjes door de kast/lugs.

1 like

Mooi!! Wie doet nog meer mee met onze rood-wit-blauw challenge :yum:? Past volgens mij best in dit topic.

17 likes

De groepsfoto:

Rood, wit, blauw allemaal aanwezig in de Heuer.
Telt dat voor de challenge?

27 likes

een zeer mooie combi :star_struck::+1:

1 like

Dit is wel grappig om terug te zien. Vanaf mijn begindagen op het forum had ik dit kistje bij elkaar verzameld tot begin 2017. Veel duikers en Ko bandjes met de Squale 1521 als topstuk en volgens mij ook de duurste automaat die ik had.

Dit was begin 2018

Begin 2019

En begin 2020

Met daartussen in heel veel geflipper van horloges die er niet eens op staan. :smile:
Ik ben benieuwd wat dit jaar weer voor moois gaat brengen :thinking::relieved::muscle:

31 likes

Dat is inderdaad een mooie ontwikkeling👍🏻
Toch weer terug naar een Squale? Benieuwd naar de reden😀

1 like

Omdat het een lekkere dikke en zware klatser is met een fijne heritage, goed draagbaar en uit een comfortabel prijssegment. En ik was al een tijdje op zoek naar een broodje speciaal zoals de AWCO Bund. Totdat ik deze tegen kwam. Het vlees is zwak, en dit gaat allemaal van hettoekomstige GS budget :joy:

3 likes

Heel mooi!

1 like

Die Omega in het midden is prachtig

1 like

Ik zie dat we nu ook al collages delen van horloges die ooit in de collectie hebben gezeten.

In dat geval;

33 likes

Toch neig ik naar nog verder inkrimpen: Heuer er uit en alleen verder met de Sinn, Tudor en birthyear Glycine.
Eventueel de zwarte Tudor nog omruilen voor hetzelfde type met de blauwe plaat, voor toch nog een beetje (ingetogen) kleur…En daar dan voorlopig gewoon eens even tevreden mee zijn.

Heel erg mooi Freek. Een spaceview i.p.v. de rode accutron lijkt me zeker een upgrade :slight_smile:

Kijk wel uit met die spaceviews btw, veel zijn samengesteld door originele ombouwsetjes van Bulova.

En een duikertje zou mooi zijn erbij! Al enig idee?

Die blauwe plaat Tudor heb ik en is echt een aanrader. Mocht je de Carrera weg doen dan stuur maar een PB, staat op mijn lijstje namelijk :wink: Maareh, echt top collectie zo!

1 like

:joy: :ok_hand:

1 like

Morgen foto’s maken van de MeisterSinger en Halios met hun nieuwe strap, en heb nog mooie nieuwe canvas strap voor de Tudor en bruine retro strap voor de Heuer incoming :slight_smile:

25 likes

Ik had zoiets al begrepen ja. In hoeverre zijn de Bullova’s van Gerrit van Accutron origineel? Ik hoor veel goede ervaringen hier op het forum ten aanzien van reparatie/onderhoud in ieder geval.

tja, misschien gewoon weer een SKX en dan dit jaar de SKX013.
Maar ik zit ook wel te denken aan iets nieuws als Baltic Aquascaphe of Meaud Bonaire, maar vind die net iets te groot en vooral te duur voor een zomerhorloge. Maar misschien verander ik wel van mening als ik ze eens in het echt zie. Nog andere ideeën voor een betaalbare niet al te lomp grote waterdichte duiker?

1 like

Weird flex but ok.

Seiko mini turtle kan ook. Dit is een leuke:

1 like