Jouw collectie op één foto II

Die zijn zeker geinig, maar met mijn 16,5 cm polsen toch wat lomp vrees ik. 22m lugwidth zo te zien?
Ik vond de SKX007 op zich nog wel kunnen, maar heb liever een iets subtielere duiker.

Deze draagt zeker kleiner dan een SKX. Ik dacht dat de lugs ook 20mm waren?

2 likes

Die navigator :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

En deze pr516 GL ook al :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Lekker hoor mannen!!!

1 like

Mooie update met die Heuer. Beste versie van de Monaco i.m.o.

1 like

De Tutima Pacific lijkt me wat voor je. Deze meet 40 mm en is de dunste duiker die ik ken. Tutima is een label uit het Duitse Glashutte dus met de kwaliteit zit het wel snor!

7 likes

Ohhh heerlijk dit gezond verstand :sunglasses: erger nog; mensen die een auto kopen van 50k, en een jaar of 2 later inruilen met 25k afschrijving. Heftig hoor…

1 like

Gerrit is zeker een goede voor reparatie en onderhoud. Hij verkoopt zeker wel originele horloges, de ombouwsetjes zijn immers officieel door Bulova geleverd omdat klanten een spaceview wilde zoals in de vitrine. (De Spaceviews werden in eerste instantie alleen als showmodel gemaakt, om het uurwerk te kunnen tonen, in de winkel stonden de versies met ‘normale platen’. Maar omdat schijnbaar iedereen vroeg naar eentje met spaceview- heeft Bulova ombouwkitjes naar juweliers gestuurd om de bestaande voorraden om te kunen bouwen, en zo aan de vraag van de klant te kunnen voldoen :slight_smile:

Maar ik persoonlijk zou graag voor eentje gaan die van origine als spaceview de fabriek heeft verlaten. Gerrit biedt ook met ombouwkitjes aan overigens.

Heel simpel gezegd zijn alle spaceviews met markers op het glas gedrukt, ombouwsetjes.

Als je waterdicht wilt, inderdaad Mini turtle. Als je vintage wilt gaan, haal die Edox in het blauwe hier op het forum. Geweldig ding, was mij alleen te klein (is van mij geweest ooit).

2 likes

Die Tissot :heart_eyes: Mocht je er vanwege de kosten niet aan beginnen om te laten repareren en er vanaf willen, denk dan aan mij :innocent: Maar als ik me niet vergis heb ik weleens ergens gelezen dat je deze nooit wil laten gaan.

1 like

Ik zal er eens een nachtje over slapen…
Maar ik vrees dat je het goed hebt onthouden. Dit is toch een van mijn favorieten.

1 like

Die gouden polerouter 🥰

Ik wacht af :pray:t2:

Welke ref is de AP?

18 likes

De 15300st

1 like

De DD lijkt echt een stuk kleiner dan de DJ. Grappig

1 like

Idd nu je het zegt. Datum uitvegroting is ook helemaal anders op de DD.

1 like

35mm denk ik dat die is he?

De eerste (en waarschijnlijk laatste) keer dat het hele setje compleet is.

Er zijn nog twee lege kussentjes…
Wat kan er nog bij volgens jullie? :thinking:

44 likes

Genoeg!
Mooie doos aanschaffen en doorgaan. :wink:

Zou iig beginnen met een mooi dress horloge.

3 likes