Die laat je vertrekken …???
Dacht eerder: ‘zoek de verschillen’
Neuh. Die haalt de zomer wel hoor
De GS weg? Die wijzerplaat waarvan je ziet dat deze gewoon bijzonder is, zonder dat het direct ‘in your face’ is. Oei, daar zou ik toch even over nadenken…
(En omdat dit het horloge is waarom ik de mijne kocht hahaha)
Mmmmm … en dan??
Grappig, staat nu een Timex Snoopy te koop op Uhrforum. Je hebt er verder niets aan, maar ik kende dit horloge niet en kom het nu twee keer op 1 dag tegen. Leuke verschijning. Alvast veel plezier gewenst ermee!
Dan krijg jij ‘m.
Yes is er weer een bij gekomen haha
Ben heel benieuwd naar die Omega👍🏻
Wat een super collectie!
Mooie collectie hoor!
De filmster Klaauwtje met zijn bodyguards.
Geruild tegen het zakmes zo te zien.
Wel een beetje Bollywood, maar het goud dient bewaakt te worden inderdaad
Moeilijke keuzes, maar zo wordt het een mooie selectie. Geen 2 van hetzelfde merk is altijd een goeie basis
De nieuwe constellation ben ik zelf benieuwd naar. De metalen band is wat vlak op foto’s, maar in het echt is dit toch altijd anders. WR 50m vind ik dan weer zwakjes, zeker als je weet dat het vroeger 100 was. Dit zal voor het nieuwere uurwerk in de kast te krijgen zijn gok ik… Ik moet binnenkort eens langs de AD, dus ben benieuwd of ze er al gaan liggen
Dat zou wat zijn
Anyway, veel succes met de collectie updates!
Medio maart in NL beschikbaar is de verwachting.
Wow! Ik vind het wel schokkend dat de GS het van de Explorer heeft verloren. Op papier lijkt me dat een uitgemaakte zaak (in het voordeel van de GS, nota bene) maar het gaat natuurlijk om het gevoel bij het dragen, dus ik oordeel niet want ik heb geen van beide in bezit gehad. Al heb ik wel de nodige GS’en in handen gehad.
Wat die feaute '90s Connie betreft: neen.
En ik vind dit dan weer schokkend.
Hoezo?
Omdat de Explorer gewoon een top horloge is.
Ik heb verder niks tegen GS maar wel tegen dat gedoe van meer value for money en betere afwerking en minimaal 3x zo goed als Rolex.
Ik zie gewoon niet in waarom Rolex altijd moet verliezen van GS.
En correct me if im wrong maar het zijn altijd GS eigenaren die zeggen dat ze niks hoeven te bewijzen en daarom geen Rolex kopen, om vervolgens aan Rolex eigenaren te bewijzen dat hun horloge beter is.