Huidige staat (klikken)
Dat is een mooie stand hoor!
Grappig, wij hebben soort van dezelfde collectie.
Ik ben nog op zoek naar een Nomos Zurich 803.
Mooie collectie heb je!!
Jij ook! Net wat andere keuzes, maar daarvoor niet minder mooi ga je niet voor een witte Nomos? Lijkt me een mooiere afwisseling tov je huidige horloges. Maar met Nomos kan je niet missen, allemaal mooi en bang for buck
Ik sluit niet uit dat ik mijn Pilot misschien later inwissel voor een Petit Prince als ze een update doen. Aan de Mk18 steekt de datumpositie me mijn ogen uit… Of valt dat mee in het echt? @Rolopalooza ?
@ThaWatcher bedankt
Zo’n gele Speedy staat ook op mijn bucketlist. Ideaal ook met de lente/zomer voor de deur.
Die Breitling vind ik een van de toffere Breitlings
Dank je
Is super stom gedaan en slaat echt helemaal nergens op.
De schitterende blauwe plaat maakt, voor mij in ieder geval, alles goed.
Staat er een op MP.
Al mag je altijd ‘n PB sturen natuurlijk. Ik denk echter dat ik nog niet bereid ben om’ m te verkopen.
Psst, ik heb DIBS
#doeslief
Oh ja. Was ik niet vergeten hoor.
Dank je, ik ben er ook zeer tevreden mee. Nomos zou mijn dress watch moeten worden, die vind ik dan mooier met een donkere plaat. Zou er nog wel een ander horloge bij willen met een witte wijzerplaat.
Omdat de datum een apart onderdeel is op de wijzerplaat heb ik er persoonlijk geen moeite mee dat deze wat naar binnen ligt. Sommige vinden wellicht dat de balans verstoort is. Zelf dus geen problemen mee.
Als er een update komt van de le petit prince met een eigen uurwerk, zal deze qua prijs dan nog interessant zijn? IWC vraagt over het algemeen al behoorlijke prijzen voor hun horloges.
Dat zou in dezelfde lijn moeten liggen, de Spitfire is ook maar een paar honderd euro omhoog gegaan in prijs dacht ik. Ze kosten inderdaad al meer dan genoeg, maar het had erger gekund. Daarom hoop ik dat het bij de PP en de reguliere mark niet anders zal zijn
Ik worstel al een goeie maand met dit dilemma Ergens vind ik dat datumvenster zo knullig, maar anderzijds stoort het me ook niet zo veel. Wachten op een nieuwe LPP of toch maar gewoon de huidige nemen
Corona geeft me te veel gelegenheid om te twijfelen en niet genoeg om te passen
Heel herkenbaar maar dat er een nieuwe LPP komt staat vast, de vraag is alleen wanneer he… De onzekerheid, vreselijk
En dan wachten tot die in de winkel ligt, en dan wachten tot er een redelijke prijs voor gevraagd wordt, en we zijn al snel midden 2021 natuurlijk.
Anderzijds zit ik niet om horloges verveeld, maar toch
Als je het kunt opbrengen, wachten zou ik zeggen. Kans is best aanwezig dat er een 39mm komt met nieuw uurwerk. Datumpositie is dan ook beter.
Het zal wat afhangen van hoe lang het hier allemaal nog op slot zit, vrees ik. Nu kan ik nog wel rustig wachten, maar wat binnen een paar weken? Ik zou zelfs bijna ok zijn met een Rolex met cyclops