Jouw collectie op één foto II

Weer een update:

Ik ben nu wel even klaar.

37 likes

Explorer 2 erbij? Nice!!

:wink:

3 likes

image

5 likes

:joy::joy:

1 like

Die Seiko vind ik super. Wel grappig te zien dat Rlc zijn gratis Sternglas aan jou kwijt kon. Ik had dat echt niet meer verwacht. Ik snap wel dat je naast die mooie SPB051 geen mini-turtle meer nodig had, die verliest het. Veel plezier ermee.

1 like

Cash up van mijn kant, beide partijen blij. Wat probeer je met deze aannamens te bereiken? Komt op mij over als stoken Erik…

Prima collectie :+1: Je Fortis is een leuke verschijning.

Je had mijn advies via PB moeten opvolgen Ralph. Lekker per opbod voor het goede doel verkopen :white_check_mark:

Had je dit gezeik niet.

7 likes

Heb gewoon een ruildeal gedaan waarbij beide partijen interesse hadden in elkaars horloge en beide partijen blij zijn met de deal. Snap niet wat andere mensen daar wat van te vinden hebben en al helemaal niet waarom dat publiekelijk moet worden geventileerd. Hoop jaloezie en afgunst de laatste tijd op dit forum. Twee emoties die mij onbekend zijn, gelukkig!

2 likes

Lijkt me niet zo lastig.
Door de anti hommage houding die je hier aanneemt, vervolgens je ziel verkoopt door een gratis hommage te krijgen in ruil voor jouw influencerschap (als dat een woord is) en die dan voor 2 meier te koop zet.

That’s not one of the smartest things to do in the world of the things to do… ofzo

10 likes

Wat ik met mijn horloges doe is mijn zaak. Ik ga deze heisa niet nog een keer uitleggen hoe het gegaan is. Waste of my energy…

Uit principe in dit geval niet, na al de shitload van negativisme en afgunst…

17 likes

Very nice vintage pieces :sunglasses::+1:
Welke is je favoriet?

1 like

vs.

image

5 likes

Thanks, ben ook erg blij met de Fortis. :+1:

1 like

Daar ben ik alweer aardig van terug gekomen. Mijn houding is nu heel anders dan jaar geleden. Oude koeien uit de sloot halen is men goed in.

3 likes

:joy_cat:

1 like

Dat roep je op jezelf af ralphie. Door zo ontzettend stellig te zijn in je bewoording/mening doordrukken.

Dat is niet ineens vergeten als jij dat wil…

Dan nog snap ik niet wat het onderuit halen/modder gooien van een ruildeal waar twee partijen beide blij mee zijn voor nut heeft…
Vind ik persoonlijk vele malen treuriger dan een stellige mening hebben / gehad hebben.

Wie doet dat dan?

Ik spreek je alleen aan op het onzin verhaal van ‘geen klik dus mag weg’ :kissing_heart:

1 like