Jouw collectie op één foto II

:joy_cat:

1 like

Dat roep je op jezelf af ralphie. Door zo ontzettend stellig te zijn in je bewoording/mening doordrukken.

Dat is niet ineens vergeten als jij dat wil…

Dan nog snap ik niet wat het onderuit halen/modder gooien van een ruildeal waar twee partijen beide blij mee zijn voor nut heeft…
Vind ik persoonlijk vele malen treuriger dan een stellige mening hebben / gehad hebben.

Wie doet dat dan?

Ik spreek je alleen aan op het onzin verhaal van ‘geen klik dus mag weg’ :kissing_heart:

1 like

Ja!!! Wie doet dat dan?

Ik maak geen deel uit van de grotere monden hier op het forum, maar omdat ik je overal zie passeren toch een tip: dude, waarom beantwoord je al die opmerkingen toch? Let it go man, het zal je gelukkiger maken. :heart:

7 likes

Hier suggereer je en publiek bepaalde zaken waar je geen weet van hebt want je was niet bij de ruil deal en je weet zelf dat er een heel battalion aan hatende typetjes alweer staan te popelen om hierop te gaan bloedzuigen.

1 like

Iedere verkoper hier op het HF ever…

4 likes

Heb er laatst ook iemand anders op gewezen ja. Wordt me nooit in dank afgenomen :rofl:

2 likes

Ik verwees naar het feit dat dat horloge lang te koop stond en dat ik niet had verwacht dat deze verkocht zou worden. Dat is niet suggereren, dat heet feiten benoemen. En ik vind het grappig dat het horloge toch ergens terecht is gekomen. No more no less (dat laatste zinnetje snap je in ieder geval wel)

3 likes

:joy:

‘Gratis aan jou kwijt kon’ is wat anders dan verkocht.

Any how let’s talk about watches again :+1:

Huidige staat van de core collectie. Speedmaster en Black Bay op leer voor meer variatie. Seamaster na paar weken op Zealande band te hebben gedragen weer terug op staal :+1:

Side/holiday collectie:



13 likes

Toch knap dat je er een deal mee gemaakt hebt. Net als @Erikje had ik dat niet verwacht. Chapeau. Everybody happy.

1 like

DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!!

anders wordt ralph boos

:rofl::rofl:

2 likes

Nee Ralph… niet dingen verdraaien, dat staat er niet. Dit staat er:

Oftewel, ik vind het grappig dat Rlc zijn horloge dat hij gratis heeft gekregen, aan jou kwijt kon. Ik suggereer verder niks. Ik had het alleen niet meer verwacht.

En ik wil best over horloges l#llen maar je moet geen woorden draaien 1 seconde daarvoor, en zeker niet de mijne.

Thanks! Toch wel de nageue links onder, loopt perfect en zit het meeste emotionele waarde aan :slight_smile:

2 likes

Sternglas vergeten er tussen te zetten en initieel anders gelezen. Anyhow dan nog is het mij onduidelijk waarom je dat en publiek nog een keer zou moeten melden en wat je daarmee hoopt te bereiken.

a21cbb0bdfcf1ec027dfa32541d28bf2
tumblr_lgf9srAi4y1qh5suko1_400

8 likes

Mooie Rangschikking van de applied markers ook!

1 like

8 likes