Jouw collectie op één foto II

De oranje sub 300 of de sharkhunter vind ik de mooisten

1 like

Ik vind eigenlijk alleen de gele iets minder…

1 like

WOW die zenith op blauwe band, staat hem erg goed, GMT is trouwens ook een plaatje.

1 like

Heerlijk rommelen op quarantaine-zondag…

58 likes

Het kan aan mij liggen, maar ik ga de Sub bij jou nooit snappen. :+1:

Als daily zonder zorgen zijn er zoveel horloges die beter bij jouw collectie passen.

6 likes

@septentrio heeft zelfs een SKX en een invicta. :sunglasses:

1 like

Dat heb ik ook inderdaad. Je zou op z’n minst een oudere Sub verwachten, of een Explorer of zoiets.

3 likes

Hahaha correct. En een Casioak.

2 likes

Jij snapt het! Schitterend 4tal :wink:
Tevens een mooie travelcase

1 like

Nochtans matchen hier genoeg mensen een moderne Sub met bvb een DJ 1601 of 1603. Bij mij is dat m’n Connie 2782 of 167.005. Maar voor velen ligt dat qua denkproces schijnbaar wat moeilijker :slight_smile:

19 likes

In mijn beleving ben je gewoon breed geïnteresseerd in horloges, waarbij vintage de voorkeur blijft hebben. In het afgelopen jaar heb je stiekem toch best ook wel wat modern spul gehad (denk naast de eerdergenoemde horloges ook aan de Nomos). Ik vraag me vooral af of er 1 gaat zijn waar je ook werkelijk lang aan zult hechten. Misschien de 2782?

1 like

Absoluut. De Sub en 2782 vormen de basis. En voor de rest zien we wel weer. Lekker bezig blijven! Spielerei! :stuck_out_tongue:

1 like

Prachtige collectie Andy! Mooi gevarieerd en alle gelegenheden afgedekt. :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Dank Harry :blush:

1 like

Mooie collectie… gewoon geen compromissen. Enkel top horloges in een top staat.

1 like

Mooi mooi maar waar is die step dial Speedy? 🥺

1 like

Sold :sweat_smile:

1 like

Nee!! :cry:

1 like

Maar wordt goed voor gezorgd ten huize @D.F40 :wink:

1 like

Lucky basterd @D.F40.

Je hebt een goed adresje zo :star_struck:

1 like