Jouw collectie op één foto II

Ook voor die Pontiac toch?

En is dit jouw volledige collectie nu :wink:

1 like

Yes, en nog wel wat pareltjes waaronder die crosshairs pie-pan 167.005 die ik nooit weg had moeten doen :expressionless:

Euhm zo goed als! Ik heb nog een gilt Olma chrono met Venus 175 bij de horlogemaker liggen en that’s it… for now…

1 like

Ik ontbreek jouw geweldig mooie speedy.
Prachtige collectie :ok_hand:

1 like

Yes, de Speedy heeft zeker goed huisje gekregen :slight_smile: @wimnos
Ge-wel-dig ding :sunglasses:

22 likes

Jij hebt er ook echt een neusje voor!
Gefeliciteerd en veel draagplezier.
Ook stiekem wel erg benieuwd naar jouw collectie :wink:

1 like

Dank je wel! Er ligt nog een horloge bij de horlogemaker, en naar verwachting zal binnen wel weer het e.e.a. gaan wijzigen in de collectie, maar voor nu:

  • Omega Speedmaster 145.022 69 ST
  • Omega Constellation 167.005
  • Glycine Airman uit de '60s
  • Croton Chronomaster Aviator Sea Diver
  • Seiko 6309
  • Pontiac chrono Valjoux 71
3 likes

Wat verwacht je aan veranderingen? Het is een hele mooie collectie nu…

1 like

Wellicht de Croton er uit (veel vintage toolwatches voor nu), en een Cartier er voor terug.
Maar dat kan morgen weer anders zijn :joy:

Zo’n Tudor GMT trekt me ook wel aan. Jammer dat ze daar de dikke kast nog voor gebruiken, en niet de kast van de BB58.

1 like

JA! Een BB58 GMT koop ik ook direct.

1 like

:roll_eyes:

2 likes

Lijkt me het perfecte vakantieklokje. Misschien ooit :sunglasses:
En laat ze dan ook gelijk die fake rivited bracelet weg laten, en een normale oyster-achtige band er om slingeren. Dan ben ik om :ok_hand:

True. Die fake rivets vind ik ook niet alles… maar Nato’s zijn guur en dat wil ik dan toch ook niet. Het is verder een prima band…

1 like

Sportieve reactie Tom :+1:

Mijn eerste reactie was geen kritiek hoor, maar je reageert zo naar.

1 like

Neeh een NATO is inderdaad ook geen succes… Vind een knipoog naar ‘vroeger’ best leuk, maar die band gaat me veels te ver. Wordt echt nep.

Maar goe, wellicht komt die BB58 GMT er wel, dan is het een kandidaat als zijnde vakantiehorloge voor mij.

Tudor moet wel op de prijs gaan scoren overigens, want anders is de stap naar een Rolex OP klein…

Neen, mijn reactie was dat het schijnbaar moeilijker is voor mensen om een ouwe Omega te veréénzelvigen met een moderne Sub dan een ouwe Rolex met een moderne Sub. That’s it. Jij maakt er vanalles meer van. Je lijkt me de laatste tijd bijzonder prikkelbaar. Even pauzeren en ademen.

Dank voor je advies.:roll_eyes:

1 like

Graag gedaan. Nu nog ter harte nemen en je niet overal te goed voor voelen :+1:

Rolex OP en Tudor GMT vind ik toch niet vegelijkbaar. Vind dat je de Tudor GMT moet vergelijken met een Explorer 2 of Rolex GMT.

1 like

Prikkelbaar?

Waar slaat dat nu weer op.

4 likes