Ik heb de Glycine Airman met 18k bezel even gehad. Vond ik een superleuk ding… maar uiteindelijk vond ik gradient op de dial weer too much, en eigenlijk ook teveel cijfertjes.
Ik vind het gematteerde van de laatste generatie Breitling best wel leuk… en een hele goeie kleur blauwe plaat ook. Helaas is de voor mij ideale combinatie dan weer niet echt in GMT.
Lastig, Grand Seiko maakt ook veel moderne GMT’s, maar voel ze allemaal niet.
Het is volgens mij een aardige opgave om een moderne GMT te vinden, die aan alle eisen voldoet Ik heb 'm nog niet gevonden.
Terwijl modern ideaal is voor vakantie, en wat is dan gaver dan een GMT ?
Boeit me niet. Mijn eerste repliek was niet slecht bedoeld, dat was voor iedereen duidelijk. Dan zit ik niet op een te wachten. Magoed afgesloten hoor.
Ik vatte hem als niet prettig op. Kennelijk onterecht. Mijn excuses. Nogmaals, mijn reactie was ook niet vervelend bedoeld. En een is ook niet echt ‘d’r over’ lijkt me.
Hier zat ik ook over na te denken. Kennelijk is het de daily beater, maar had bij @septentrio dan eerder een 5 digit Sub verwacht. Bijzonder contrast, maar altijd goed natuurlijk!
Ik heb ook wel eens naar de 5digit gekeken, maar ik vind de 6digit veel mooier. En ook het gebruiksgemak bij een nieuwe is geweldig. 10 jaar geen service nodig. Heerlijke daily hoor, erg blij mee.