Jouw collectie op één foto II

Nee, niet zeker niet vergelijkbaar… Maar toch, als die Tudor even duur zou zijn als een Rolex OP, ga ik toch voor het laatste kiezen denk ik.

Nou ja, nog maar even een foto dan :slight_smile:

12 likes

Ik vind de Tudor GMT echt heel tof… alleen net te groot… en net te dik.

Een BB58 GMT zou ideaal zijn… al ben ik benieuwd wat dat zou doen met de reguliere GMT.

Ik zit zelf nu naar Breitling GMT (:nauseated_face:) te kijken als zomer horloge… Dat is toch meer ‘affordable’… en wil me geen zorgen hoeven maken met een zomer horloge.

3 likes

De quarantaine maakt het niet echt gezelliger :slightly_smiling_face:

7 likes

Zou ik zonder twijfel kopen. De normale vind ik heel mooi maar die maat is helaas niet te doen.

2 likes

De reguliere GMT value zal dan wel naar beneden knikkeren…

Als affordable GMT is misschien de Glycine Airman Purist wel de winnaar. En dan de 36mm zonder extra GMT wijzer, maar gewoon de 24u variant.

Gaan volgens mij voor 600-700 euro, en dan heb je een geweldig klokje!

@Rolopalooza @Ruud Nou, budget ophogen en Tudor benaderen voor een HFLE 2021 :sweat_smile: ? Eerste 3 zijn al verkocht :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha ik zal eens een balletje opgooien :smile:

1 like

Ik heb de Glycine Airman met 18k bezel even gehad. Vond ik een superleuk ding… maar uiteindelijk vond ik gradient op de dial weer too much, en eigenlijk ook teveel cijfertjes.

Ik vind het gematteerde van de laatste generatie Breitling best wel leuk… en een hele goeie kleur blauwe plaat ook. Helaas is de voor mij ideale combinatie dan weer niet echt in GMT.

1 like

Lastig, Grand Seiko maakt ook veel moderne GMT’s, maar voel ze allemaal niet.
Het is volgens mij een aardige opgave om een moderne GMT te vinden, die aan alle eisen voldoet :joy: Ik heb 'm nog niet gevonden.

Terwijl modern ideaal is voor vakantie, en wat is dan gaver dan een GMT ? :smirk:

1 like

Mijn probleem met GS is dat veel >40mm zit… en dan vind ik het niets… of Quartz… en dat wil ik ook weer niet.

Ik wil geen Steinhart, of Squale oid. maar dat is wel een beetje het budget dat ik er aan uit wil geven.

1 like

Zodiac heeft een aantal moderne GMT’s op de markt gebracht?
Kleurrijk en wel cool ook.

2 likes

Klopt… maar ik vind 1800 weer niet echt beater geld :slight_smile:

1 like

Kosten die dingen 1800 euro?! Holysh*t :joy:

2 likes

Mooi collectie Andy!

Maar @tompj die zich ergens te goed voor voelt? Dat is op z’n Vlaams “d’r over” …

3 likes

Boeit me niet. Mijn eerste repliek was niet slecht bedoeld, dat was voor iedereen duidelijk. Dan zit ik niet op een :roll_eyes: te wachten. Magoed afgesloten hoor.

Laten we het weer over horloges hebben @septentrio :
wat zou je graag als volgende aanschaffen?

3 likes

Ik vatte hem als niet prettig op. Kennelijk onterecht. Mijn excuses. Nogmaals, mijn reactie was ook niet vervelend bedoeld. En een :roll_eyes: is ook niet echt ‘d’r over’ lijkt me.

Msrp… wellicht worden ze gedumpt. Zijn wel leuke dingen.

1 like

Zeker, leuke dingen, maar niet 1800 euro leuk :joy:
Zag ook dat Hodinkee een vinger in de pap heeft met limited editions…

1 like

Dit vind ik zo’n ontzettend mooi horloge! Bijna mooier dan de Pie Pan varianten zelfs. Er gaat heel veel uit van de strakke wijzerplaat!

1 like