Jouw collectie op één foto II

Dankje. Dat vind ik ook. Niet voor niks naast het zakmes ;). Ik heb de INOX al 4+ jaar en het is nog steeds 1 van de favorieten. Ik vind ‘m niet te groot dragen, maar klein is die zeker niet.

Zelf ben ik 1m94 en vind ik dat ik de INOX goed kan hebben.

6 likes

Yep valt goed!

1 like

Heel eerlijk. Die speedy pro. Die is wel mooi. Maar als ik die zelf omgesp… stopt het. Echt niet zo mooi als bijvoorbeeld een Submariner. Vintage of nieuw.

Ik had zelf een ultraman. Heel mooi. In de zon nog mooier. Behalve als ik hem zelf droeg.
Maar… nu… het heeft even geduurd. Heb ik dus een speedy 57 trilogy. 38,6mm en daar ben ik mij toch een potje blij mee! Dat is oprecht voor mij een veel mooiere speedy dan die platte speedy pro.

Keep in mind.
IMhumbleO

:beers:

.

27 likes

Mooi!

Beetje dezelfde ervaring hier.
Op foto’s vind ik de Speedy Pro altijd geweldig.
Toen ik 'm zelf had was er echter geen blijvende klik.
Dus omgebouwd naar een Panda Speedy.
En die ook weer verkocht.
De Zenith El Primero en de Explorer zijn intussen gebleven.
Toch “jeukt” zo’n Speedy Pro weer af en toe … Door die mooie foto’s …

4 likes

Grappig. Heb ik ook regelmatig last van.

2 likes

Kleine update. Timex, yeah!!!, erin en Squale 1521 eruit. Moest even wat hebben tegen de jeuk en toen die timex voorbij kwam maar toegeslagen. Super leuk dingetje voor het geld.

Nu eerst wat privé zaken afhandelen en dan door voor de Explorer 1 mk1 en daarna zien we wel weer :grin:

Voor nu wel even ok zo.

Ps full metal G-SHOCK staat niet op de foto.

58 likes

Prachtige collectie! Congratz.

1 like

Gewoon een top collectie dit!

EDIT:
Iets van goud zou zeker niet misstaan…

1 like

Mooie collectie met een paar goede juweeltjes! Ik zou er tevreden mee zijn. Nou ja voor even dan🤗

1 like

Schitterende collectie! :sunglasses::+1:

1 like

Ben ik niet flamboyant genoeg voor vrees ik :grin:

1 like

Cool. Voor mij blijft de IWC de leukste van de verzameling.

1 like

Oh ben heel tevreden hoor maar je kent het wel… :scream:

Mooie verzameling. :ok_hand:

Dat groene bandje staat ook erg mooi op de Speedy trouwens.

1 like

Ik ben niet van de Breitling maar die van jou zou ik ooit wel overwegen. Erg gaaf ding om te zien. Derhalve dibs :smile:

1 like

Jazeker kan ik dat. Daarom ook de “naja voor even dan” ik heb nu een maand plezier van mijn NA Speedy Hesalite maar het jeukt alweer. Daarnaast bekruipt mij dan ook het gras bij de buren natuurlijk altijd groener gevoel, als ik horloges zoals jouw Zenith El Primero zie.
Dat vind ik me toch wel een klapper van een klok! Hoe is het formaat voor jou? 38mm toch? Ik overweeg een 42mm als volgende NA, maar ben er nog niet uit.

1 like

Klopt. Top maat. De 42mm kan ik echt niet hebben en maakt het een heel ander horloge imo

Kijk dan hoe tof!!!

23 likes

Super foto :ok_hand:

image

8 likes

Die Zenith is toch wel gaaf hoor!

1 like