Jouw collectie op één foto II

Ja leuk dingeske. Wel goed draagbaar en kost niet de wereld. Nooit gedacht dat ik een Breitling cool zou gaan vinden, maar het is je gelukt.

Zelden was ik zo geïnteresseerd en teleurgesteld tegelijk :relieved:

2 likes

Een van de mooiste collectie die ik voorbij heb zien komen. Mooi, divers en fun!

1 like

Speedy eruit en Zenith erin?

Ik ben best snel op sommige dingen uitgekeken hoor, just saying :wink:

2 likes

Het lijkt wel of er heel veel mensen last van hebben.

Maar… eerlijk is eerlijk de Zep is bij mij ook meer favoriet dan de pro.

Maar nu de ‘57 erbij komt die wel heel dicht in de buurt van de Zep. :v:

2 likes

De timex is gaaf! Ik heb de andere variant ;). De speedy past ook met bijna elke band hè.

1 like

Speedy is te gek voor een swinger als ik :grin:

1 like

Mooie collectie… :drooling_face:

Zijn de explorer 2 en sub voor jou niet teveel bij elkaar?

1 like

*Seadweller :wink:

2 likes

Je hebt gelijk. Still… 2 zwarte sport rolexen?

Aan de ene kant snap ik je vraag maar aan de andere kant vind ik ze dermate verschillend dat ze makkelijk naast elkaar in de kist kunnen. Ik draag ze ook allebei graag/veel.

3 likes

Ik vind de Explorer 2 ook zeker wat hebben, en met de stalen bezel heeft het horloge een heel andere feel dan de SD… maar met bijv. een polar zou dat verschil groter zijn geweest.

Was gewoon even benieuwd :slight_smile:

1 like


Nog 1 plekje vrij :thinking:

19 likes

Een polar vind ik te gek op foto’s maar in het echt een stuk minder. Denk dat ik te bleek ben voor die spierwitte plaat :smile:

2 likes

43 likes

Eterna toch verkocht?

1 like

Nee, die staat nog altijd te koop. Het is een collage van de kern van collectie. De Eterna Kontiki 20 en de Tissot PR516GL met rode wijzerplaat horen er eigenlijk ook bij, maar ik kon maar 9 foto’s kiezen :sweat_smile:.

1 like

Helder :grin:
Ik doe maar geen poging om de kern van m’n collectie op een foto te zetten; dan moet ik gaan kiezen…:rofl:

1 like

Ik zou zeggen: doe eens een poging… Lijkt me een mooie uitdaging in deze dagen!

1 like

Zal eens kijken of ik er uit kan komen :sweat_smile:

1 like

Wow. Echt heel mooi. :ok_hand:

1 like