Jouw collectie op één foto II

Collectie bestaat momenteel uit 9 horloges. Eigenlijk te veel maar ik vind ze stuk voor stuk erg leuk. Sluit niet uit dat er binnenkort een aantal in de verkoop gaan.

29 likes

Zoals @tompj dan zou zeggen: als dat idee eenmaal in je hoofd zit, dan gaat dat ook gebeuren… Maar prima toch. En met de opbrengst koop je weer iets moois :smile:. En zo blijf je lekker bezig.

On topic: mooie collectie. Naast de Explorer vind ik de Cartier toch wel erg mooi! Draag je die veel?

3 likes

Damasko - Explorer - Santos houden. En met de opbrengsten van de rest een chrono kopen :ok_hand:

3 likes

Denk dat je gelijk hebt en dat is zeker prima. Voor mij is het een belangrijk onderdeel van de hobby. Laatst eens nagegaan hoeveel horloges ik de afgelopen 10 jaar in mijn bezit heb gehad. Toch wel even schrikken.

De Cartier heb ik eerlijk gezegd niet meer gedragen sinds ik thuis aan het werken ben ivm Corona. Dat is alweer 4 weken toch? Ik ben helemaal de tijd kwijt wat dat betreft.

De Santos gaat zeker niet weg iig. Net zoals de Explorer en de Damasko. Denk dat @Watch2Morrow best eens gelijk kan gaan krijgen als het gaat om de horloges die blijven. Of er een chrono gaat komen betwijfel ik. Een Zenith EP heeft onlangs een flitsbezoek aan mij gebracht. Dat was voor mij toch wel de grootste kanshebber in chronoland. Enige die ik nog kan bedenken is de EZM13 van Sinn.

5 likes

Dat is ook een lekkertje ja!
Mooie collectie heb je trouwens :ok_hand:

1 like

Is dit iets voor je?

2 likes

:heart_eyes:

5 likes

Mooie Collectie, die combo Tudor en Rolex en een watchrol ideaal om mee te nemen op vakantie.

Ja ziet er prachtig uit maar zoals @daffie een paar posts daaronder al aangaf, het is wel een dikkertje. De verhouding is behoorlijk zoek wat mij betreft. Ik vond dat ook bij de Zenith EP. Dat is met de EZM13 toch beter, afgaande op de plaatjes. Heb hem nog niet in het echt mogen aanschouwen.

2 likes

De Zenith is iets van 12,5mm dus die is relatief dun.
Vind ik goed passen bij de 38mm.
Maar bij een grotere kast valt het nog minder op natuurlijk.

3 likes

Daar heb je wel gelijk in voor wat betreft de Zenith EP. Lees net dat de Sinn 356 15,5mm dik is :scream: De EZM13 is 15mm dik dus die ga ik zeker nooit blind kopen.

1 like

Lekker kleurrijk :slight_smile:
Leuke (rolex) collectie zo!

1 like

Zo ziet het er hier uit op het moment.

De Turtle gaat er binnenkort uit en de DJ ga ik wellicht upgraden naar de 126234. Wat ik in ieder geval graag zou toevoegen is een Panerai Luminor.

@Hamari mooie gevarieerde collectie! Als je een chrono zou willen toevoegen misschien iets met een kleurtje? EP kan inderdaad of anders een blauwe Portugieser of Staudt Praeludium chrono?

17 likes

Niet alles, maar wel wat ik verreweg het meeste draag momenteel.

61 likes

Mooi hoor!

Wat voor band zit er op de Constellation? Ziet er goed uit!

1 like

Begonnen met de Precista G10, lang gedragen en doordat ik een Seiko Tuna can kon lenen van een vriend toch overtuigd geraakt van het feit dat meer horloges = meer beter! Zeker tof om te kunnen matchen bij je mood of outfit van die dag…

Nu in de collectie: Precista G10, Pulsar G10, Seiko SKX031 en Stowa verus 40. Bandjes varieren, vooral leer en NATO; metaal is toch niet zo m’n ding. De stowa is met een bandje van Rios wat classyer voor bij de nettere dagen.

15 likes

Thanks!
De band is van Molequin. Beetje aan de prijs, maar dit is wel echt de fijnste band die ik ooit in handen heb gehad.

1 like

Leuke collectie van field watches! Mooie Hamilton Khaki zou hier mooi tussen passen :wink::+1:

Top-trio :ok_hand:!

1 like

:drooling_face:

1 like